Blogger Layouts

Khamis, 2 Jun 2011

kazen berbicare----->pet aku x dew mood....

salammmmmmmmmmm.....wah windu tol ngan blog..beberape ari berehat dr mengENTRY new...kikikikiki....well arini aku seperti biaser bekerja dgn sgt best padew mulernyer...dan berakhir dgn sgt celakew padew ptgnyer....yg pasal celakew tuh nanti aku ceritew kan.....

well tdik aku pasan yg kazen sgt mcm x dew mood...sebenarnyer malas nk korek sbb per...tp kalo betol aku leh tolong x yah tunggu korek...kompen dia akan dtg berceritew...aku kan konselor terbaek abad ni...ermmm no wonder r dia kelihatan agak murung....eh jap..smlm dia adew ajak aku kuor mlm..tp aku lagik bz dgn urusan so aku ignore jer permintaan dia....maybe dia lagik sendu dgn aku pasal reject permintaan dia kot....tp tekaan aku agak meleset..rupenyer dia lagik dlm gundah.....so arini ni bleh kater byk maser kami chit chat together...byk dia luahkan perasaan yg terpendam..n yg pasti aku pun da x reti nk wat per...right side kazen..n another side prendd...so i dgr jer.....maner leh advice i bantu...maner leh coolkan i reduce...tp x leh nk salahkan sesapew...sbb memasing nk berlaku jujur kan..tuh yg paling i mpk r....well ni antare per yg diluahkan padew aku r.....


  • pet aku sgt bosan r lately....
  • pet aku appy dowh dpt sms ngan dia...
  • pet smlm aku pi mall n TC aku jejalan sesorang je....
  • pet pas keje smlm aku text ngan dia....
  • pet ko tau aku adew kwn baru..namer dia minit..tp dia text aku gune hp budak jambu...
  • pet ko tahu..minit ckp kt aku yg ramai sgt org admire dia....erus aku x dew mood....aku da sememangnyer tension then dpt lak perkhabaran mcm tuh...how do feel..ermmm dammm...sumpah aku tak pernah raser terpuruk camgitu.....
  • pet,,minit ckp lagik...dia syg aku giler...tp minit x tahu kew aku dh x dew mood biler dia bagik tahu aku yg saat ramai peminat.....urrghhhhhhhhhhhh.....
  • pet...pastu minit bgik tahu lagik yg pendy adew buzz dia kt wall...pendy ckp aku wrote something kt wall aku bout dia...mmg aku ade tulis...tp sekadar nk jeleskan pendy..pendy tuh bodo kn pet..tuh pun nk ngadu..pastu konun dia da blok aku..eh aku x add dia..dia yg sembah aku..pastu emo nk blok aku lak...aku x heran pun...sbb aku da ade dia.....
  • pet,,minit ni lawak siot..adew aty nk ngorat aku gak..tp aku reject care molek...even aku tahu minit n dia adalah org yg samer...:(
  • pet..lepas aku tahu yg dia ramai peminat aku jadik cuak..aku drive kete x tahu mane tujuan..sampai minyak nyer bar dh warning yg tank makin kering...naseb baek jumpe petrol pump...aku jadik blur r pet..kalo betol aku ni penghalang tuk dia temu cinta dia aku rela quit..tp separuh aty aku dia x pulangkan lagik..that mean aku masih punyer dia....
  • pet,,u noe wat..tdik pagik dia buzz aku..tp aku ignore sbb aku serba salah....bkn aku nk balas dendam pasal dia x replied sms aku last nite..dia da tidow...so smpi aku jumpe ko ni aku masih x balas text dia..ntah r pet..biler minit ckp mcm tuh smlm aku terus moody.......
  • pet...aku gerak dulu erk..sbb kerja aku byk...even pala aku cumer ingat dia...kekadang aku raser mcm aku ni peronaid lah plak...tp x per lah..ckp ngan ko pun mcm no respond jer...
lorrr aku lak yg dickp x respond...padahal aku da teman dia lunch tu kire respond lh tuh kn..adoyaiiii...ermmm susah tol cinte jarak jauh ni...yer r..dia kat sane..kazen kt sini..kalo jauh tu 2.3 ratus batu x per..ni beribu batu...ermmmm yg pentung kalo cinte jauh camgini kene adew sipat saling percaye n menghormati....wah encik pet da bukak kelas kaunseling ni.....

~~~~xoxoxo...wit a lot of love~~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan