Blogger Layouts

Khamis, 23 Jun 2011

aku dgn bulan part 2......

salammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm......padew yg berkenaan...kalo nk bacer ko bacer...kalo x nk bacer ko tgk jer......hurmmmmmmmmmmmmmmm.......ntah ko kt sane lagik appy tp dia yg kit sini adew ko pk perasaan dia....ko ckp rindu beratus kali...tp ape bukti ko rindu......sape yg pentingkn diri skunk pun aku da x tau.....

ni aku copy paste je darik email aku.......

malam makin sunyik....
aku terus sendrik....
yg jadik teman unggas berbunyik.....
aku makin terus menyendirik......
malam berlalu tidak beerti....

menanti nada HTC bernyanyi....
apakah hati akan berseri....
saban malam terus menanti....
namun kekecewaan tidak bertepi....
hadir menemani hingga ke pagi...

malam sunyi menjelma lagik...
jiwa lelaki semakin sepi....
mengharap kamu beri jwpn pasti....
yang hadir cume cemuh dihati....
apakah harus aku berlalu pergi....

tertiber aku rindukn bulan....
bulan yg hadir dgn senyuman,....
aku pandang bulan penuh menawan...
apakah aku masih punyer harapan....
bulan diam tidak melawan....

aku tanyer padew rembulan....
apakah ini kerna perasaan....
kalo ini yg kamu mahukan...
maafkan aku segala kesilapan....
kerna aku manusia yg penuh dgn kekhilafan....

aku lihat bulan berlalu...
tinggalkan aku yg kecewa bertamu...
di balik awan bulan merindu...
merindu akan diri kamu...
kamu yg aku anggap sudi bersamaku....
rupanyer sekadar angan dikalbu.....
cume satu yg perlu kau tahu...
tak mahu kulihat air dimatamu.....

hasil nukilan pecinta mu~~~HMAM

~~~~xoxoxoxo...wit a lot of love~~~



1 ulasan:

  1. abang,org nk blaja jugak laa mcm ni wat sajakk.huhu

    BalasPadam