Blogger Layouts

Isnin, 13 Jun 2011

monday yg sgt x dew mood~~~~~~~~~~ :(

salammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.....fuhhhhhhhhhhhhhhhhh...aku mmg sgt bosan tp gagahkan jugak jari ni tuk menaip...buwekkkkkkkkkkkkkkk...aku bencikkkk aku bencikkkk aku bencikkkkkkkkkkk...nampak sgt x dew mood ni...

knp dlm seminggu kene adew ari isnin pas ari ahad...knp x dew dlm seminggu tuh 7 kali ari ahad............best kan dpt cuti lamer.....ni baru jer dpt cuti kekadang 2 hari pun mcm x cukup....tuh pun kekadang ari sabtu pun kene kerje....even half day...tp bencikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk.....<----sambil buat muker geram ni.....pas ahad jumpe isnin....isnin gak merupekan ari yg sgt x bermaye..bak kater omputih monday blues.......giler korunk kalo kene penangan monday blues ni...lemau je 1 badan...even nk langkah kaki turun keter pun x semangat..ni lak biler nk bekerje...aduss raser mcxm nk balik  n carik semuler bantal bushuk....



perggghhhh kalo lah bleh balik kompen sambung tidow....bkn aku sorang jer yg kene sindrom monday blues...ramai agik tp aku mmg cukup x suker mondayyy...dun noe y but kalo leh mondayy ni x nk aku jumper sbb monday akan pengaruhi kehidupan moody aku..biler aku moody jgn mimpi korunk nk nmpk senyuman manis aku...sbb monday aku akan dipenuhi dgn kater maki n carot...but jgn salah paham sbb kengkawan aku mmg da tau akan monday aku ni..so mereke da paham kalo tgk aku sedikit menggiler padew ari isnin....da ramai kengkawan aku advice tp aku x leh r..susah sgt nk buang tebiat ni....kalo korunk tgk kazen aku lagik r....lagik dasyat drik aku...samapi x leh org laen wat salah..sesilap depan org ramai r kene maki...

yang pasti kalo kene sindrom monday blues ni jgn dibawak ngan sikap baran sbb kekadang tebiat ni akan makan dalam...dah nmpk depan mater semer ni..apa yg penting tuk hilangkan perasaan yg sebenarnyer hanyer ilusi ni kiter kene kuat n semangat tau..think positive n jgn biarkan perasaan negetive tuh menguasi jiwa...kawan i pernah ckp hingge i berfikir beratus kali n tersentap tau..ni ayat dia "KENE BERSYUKUR LOL....SBB KITA DAH "BERJUMPA'NGAN ARI ISNIN NI LAGIK...CUBER BAYANGKAN U DAH TAK LEH JUMPE NGAN ARI ISNIN??CAM NER NAK JUMOA NGAN HARI SELASA UNTIL AHAD??....mmg betol pe yg di ckp ni....apa yang penting bersyukurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr........

~~~~xoxoxoxo..wit a lot of love~~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan