Blogger Layouts

Khamis, 2 Jun 2011

MAAFKAN keterlanjuran aku :(

salammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm....ndak tahu gimana mau mulekan bicare kali ini...ntah r..susah tuk diluahkan dan dicoretkn kerna seperti ingin aku dedahkan kejahatan siapa aku sebenarnyer..walhal aku lebey kepadew mangse keadaan....tp masyarakat ttp akan pandang aku ni salah n x patot tindakan aku..tp aku sudah hilang tahap kesabaran.....let me share wit u guyz....

sebenarnyer dah seminggu aku pendam akan perasaan ini...ntah tiap kali aku tgk muker dia..tiap kali tuh jugak bermain dikepala segala kater caci n maki...tp aku x punyer kudrat tuk luahkan kerna aku sendri sedia maklum akan perangai dia...aku cuber tuk bertahan dr terus kenekan dia..kerna aku ingin tunjukkn padew dia bahwa aku juga punyer sipat mulia..tp aku tahu yg dia tahu bahwe tuh hanyer lakunan aku....ntah aku x tahu knp aku mesti wujud perasaan mcm tuh padew dia..kalo benci,marah nx sanggup aku gabungkan jadik satu..meluap gunung berapi ni terhadap beliau......aku da cuber tuk tahankan diri aku dari terus kenekan dia even dia hampir setiap hari n setiap kali jumpe aku akan kenekan aku dgn perangai sewel dia...aku jadik kaget,,blur...dah ramai yg nasihatkn dia supaye jgn carik pasal dgn aku..sbb dia x tahu bahwe aku sebenarnyer akan bertindak lebey zalim kalo aku disakiti...beratus hari aku pendam perasaan,,bertahun aku lalui.....yess even dia adalah sepupu kepada ibu aku sendrik..n aku sepatotnyer berhak hormat dia..tp demi tuhan x pernah wujud walau sebesar zarah perasaan hormat terhadap beliau....aku dan adik aku yg bongsu sgt membencikkk beliau sedalamnyer......aku hampir jadik giler biler melayan perangai setan dia...umur dah melewati 30 an tp pemikiran sgt lembap n bodoh...look bertape lancangnyer mulot aku berbicare...sbb dlm diri aku x pernah wujud langsong perasaan syg n hormat padew dia......

dan ptg tdik kesabaran aku hilang sudah batasnyer...apbila jari tengahnyer ditunjukkn ke aku...sedangkan aku tidak tahu motif beliau bertindak demikian...seperti aku pernah bicare..aku bkn malaikat atau rasul yg punyer tahap kesabaran yg tinggi...aku tewas kali ni dgn pujukan setan..ntah mcm maner aku leh capai segelas air berisi air sabun dan aku sembah ke muker beliau....ya allah kenpa aku bertindak sedemikian....aku jadik ketar,takot dan tak mapu nk berbicare..aku pasti syaitan dan iblis lagik gembire sbb aku bertindak zalim...tp aku dh tak mampu nk tahan perasaan tersebot....dan setakat ni itulah perbuatan aku yg paling zalim terhadap beliau.....sampai saat ini aku masih memikirkn tindakan aku...aku tahu aku bersalah...dan disini ingin akunyaterkan aku sgt menyesal dan ingin memohon maap...tp aku tak tahu giman,..tuk hadap muker beliau pun aku ndak sanggup..maybe aku akan text ke dia ajer satu hari nanti....owhhhh aku sht kecelaruan tika ini...maapkan aku saudare.....

~~~~xoxoxoxo...wit a lot of love~~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan