Blogger Layouts

Selasa, 21 Jun 2011

surat cinta utk kamu KS~~~~

salammmmmmmmmmmmmmmmmm....alamak baru aku pasan lah yg tarikh kt blog aku ni x selari dgn tarikh malaysia...yakni dgn kater laen lewat sehari.....contoh kalo aku post entry ari isnin but kt kepala entry masih tertera ari ahad....begitulah kalo ari laen pun...da puas aku gode tuk betolkn tp tak pernah berjaye..so aku abaikan je r...

acctly arini ni aku agak penat n bosan...yer r aku masih bersendrian..tgk  jam da hampir jam 3 ptg...mkn pun x agik......so aku decide tuk penuhkn ari yg bosan ni dgn menaip....baru jer bukak yahoo mail...tertiber dpt alert yg adew new email masok..lebey kurang jam 1.45pm tdik email smpi.....so tgn ni pantas jer r klick icon yg berkaitan...eh tertiper soklan bermaen kt pala...hamboiii sent email ke aku ni...wal hal bleh jumper jer.....yg tambah pening tajok email tuh...."luahan aty sang pencinta"...wah dh mcm tajok lagu ni...apakah melandew....so aku bkak email tersebot...n memuler skali ayat dia bunyik cam ni.....ehhh i kopi paste je senangkan,,,,,

salam abg ngah kuantan...kikikikikiki....acctly aku nk mintak tolong ko...bleh kan...aku sent email ni via lappy aku dan skunk aku dlm kete bawah pokok...kat ner x yah r aku ckp...yg pasti arini sgt mencabar..naseb bek leh kontrol baran agik...kalo x mau aku maki mereke semer...but pala masih waras n tingat pesanan seseorg suh aku kurangkan barannnyup aku praktikkn arini....well berbalik padew permintaan aku....aku nk ko tolong pastekn ayat ni ke blog ko..sbb aku dah janji dulu ngan ko bahwa entry dulu yg pertama dan terakhir....so aku x nk langgor janji..kuikuikuiki.....plzz aku da x tau nk gune care mendew agik nk smpikan apa yg berbuku....

dear cyg aka darllssss......

sowikkk kalo i ignore u 2,3 hari ni...bkn i bermaksud mcm tuh..tp u pun tahu knp i sgt emosikn..i x pernah salahkan u dgn setiap per yg berlaku..sbb i sendri byk kekhilafan dlm membentuk siapa diri i sebenar...terus terang i ckp kehadiran u byk merubah tingkah laku i..even byk org yg x suker dgn penghijrahan yg i x pernah mintak hadir secepat ni dlm hidup i....i manusia biasa babe...manusia yg sgt lemah dan mudah terpedaye dgn hasutan syitan...tp i cuber tepis sebaek mungkin...sbb i nk jga byk aty...even temasok aty u...i x nk tipu u...sumpah i dah xpergi valencia...dan post u bout valencia benar benar mencabar i...knp mesti u uploadkn pic tuh kalo u sendrik mintak i jgn kesitu...dan u sendrik tahu yg i merupakan pembacer setia u...x per lh i x kesah kalo post tuh sekadar peringatan u atau utk mencabar diri i....

babe...i manusia biase yg punyer perasaan...bkn robot yg sekadar menurut perintah tuannyer...salah kew kalo i sekadar hang out n lepak dgn kwn i...kwn se tempat tinggal...i x lh desparate  smpi semer org nk sapu,,n once agin i kecik aty biler u anggap budak cimb tuh skandel i...demi tuhan kawan sepermainan,,kwn berbicare n kwn melapak..x terlintas tuk i madukn u...apa maksud madu yg u cuber smpikn...i cume perlu isi mase tuk berhibur dgn kengkawan...adew i kesah n cemburu biler u kuor dgn kwn lelaki u...adew i halang tuk u kwn dgn dia..mkn cendol even sanggar dgn mereke..i x kecewe n marah sbb i tahu mereke kwn u...tp salah kew kalo u nk trime bahwe i punyer kawan lelaki yg laen...apa u pk i sekadar abizkn mase dkt opiz,,dgn pet....darlsss..kalo lah dinding,perabot  like sofa,kerusi meje ni bleh bercakap i percaye bahwe aty i x kan sunyi...sbb i adew mereke tuk teman i bercakap n berborak..dan u percayelah babe kalo semer mendew tuh reality bkn fantasi i akui u x kan pernah punyer sbb tuk cemburu.....bout riyan..plzz i da x nk ingat tp sengaje u ungkit kt post u...sejarah i biar berlalu dan sejarah tuh i dah x nk singkap...sbb jiwe i sgt mudah rapuh biler diperingatkan dgn sejarah lalu...even u sendrik mintak i jgn toleh belakang...tp bile u sebut pasal dia bkn ke u telah cuber tuk i toleh kebelakang...ah lantak ah..bgik i mungkin u sekadar tuk luahkan emosi u yg telah terjentik dgn kisah budak cimb....babe kehidupan yg sementare ni i cuber manfaatkn dgn sebaik mungkin...yes kehadiran u byk memeberi motivasi pader i....kalo u sunyi disane..begitu juga i...tp u masih punyer JIRAN kn...tp x i..i x punyer kawan rapat mcm ner u punyer JIRAN....sekurangnyer u ade tmpt tuh luahakn dan berbual...yes i ade pet..tp kehadiran pet x lebeh drik seorg sepupu....

darlsss kalo u boleh tukar tmpt dgn i..nk sgt i rase penderitaan manusia yg bernama HMAM ni...i perlukan sokongan dan kawan..tp biler kehadiran kwn i menerbitkn raser cemburu dihati u apa yg boleh i lakukan lagik....i pena dan bosan bile selalu jer cemburukn u...tp adew pernah u pk pasal kecemburuan i ke u pula....biler u bercerite pasal JIRAN dan kengkawan u yg laen...i simpan n pendam sbb i x nk jadik ditaktor yg cuber mengonkong u.....

smlm i berpikir pasal kiter...tertiber sms u masok..wah u masih ingat i....tp berat tuk i balas sebab biler raser jujur i dah terbitkan rase cemburu u..i rase cukup bersalah....i bkak tingkap n tanyer bulan...shud b i replied ur sms...yes bulan dia seribu bahase....mama i ckp kalo diam tande setuju...so i balas dgn tertib even keegoaan i cuba menghalang.....msg ke dua i x balas..sbb lidah i kelu n mater muler berkace bil;er menbacer jawapan kepada pertanyaan u....i tgk bulan,,,bln hilang balik awan...i tutup tingkap masok bilik dan tidow...adakah i akan hilang u mcm ne hilangnyer bulan yg slalu teman i biler i sunyi .....

pagik ni i bgn mcm biase...slalu adew sms u...ingatkan u akan anta kater smgat tuk i...tp x dew..thanx to pet yg memuler call n wish me luck n ckp u pun doakan mendew yg same..even i tahu pet sekadar nk sedapkan aty i yg gundah.......diwaktu i menulis email ni..kes i dah disambung ke minggu dpn...wat de fuck..knp kes ni masih nak serabotkn pala otak aku.......

babe 1 je i mohon..kalo ditakdirkn u bkn milik i lagik....i mintak jgn pernah walau sekali u cuber luperkn i...sbb i da pahatkn namer u dln hati i..dan kalo hati i terbuker tuk kawen dan adew wanite yg cuber alihkn namer u tuh..i janji n pasti bahwe wanita tuh hanyer mampu berangan dan bermimpi...sbb u akan jadik name terakhir yg terpahat......LOL-----lots of love.....

ni kew bln yg abg long masokkn tuh....
 

adoyaiii abg ngah ktn bacer tulisan abg long ni pun leh tangkap cintan.....satu je pesan abg ngah both of u dh besor n tau pk n menilai...abg ngah x sokong sesapew..sbb 2,2 abg ngah syg n kenal...ala biler hati terjentik n terusik mmg mcm tuh....yg penting kene give n take kan....baru idop harmoni....tp abg ngah cukup suker ngan statement terakhir tuh...wah dh mcm skrip filem nur kaseh ni.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan