Blogger Layouts

Isnin, 27 Jun 2011

ombak rindu dtg berlabuh....

salammmmmmmmmmmmmmmmmmmm...wah rindu giler ngan blog aku ni...lamer dok update kn,,,yer minggu lepas n minggu ni aku teramat r bz dgn persiapan majlis perkahwenan adik kesayangan aku...pergghhhhhh penat giler..seb bek ade kazen yg membantu.....thanxxx to u...welll nanti aku uploadkn pic sekitar perkahwinan tersebot after majlis selasai k....

well entry kali ni aku nk berjiwang sket...tertiber tingat kosah lamer so nk luahkan melalui poem....even aku x r sehebat maner pun tp tuk koleksi n tatapan kengkawan pe salahnyernyer...owhhh aku ade tok guru dlm bab berayat jiwang niey.....sapew agik kalo bkn kazen merangkap best prendd ever aku.....

Broken Heart
jgn kau hancurkn lagik hati lelaki ini....
ombak rindu datang lagi...
datang menyapa hati sunyi...
apakah itu petanda kau masih dihati..
atau sekadar aku berilusi...
ahhh tidak aku mahu tuk berimaginasi...

mimpi malam kian tidak berseri...
turut menghantui benak dikali....
mengharap tirai cinta berlalu pergi...
biarkan aku didalam reality...
usah kau hadir bernada kembali...

tagih cinta berfantasi...
yg kau hadirkn seribu janji....
lenyap hilang ditelan dipasak azali...
bersemadi dilubuk sanubari...
jangan kau sentuh..jangan kau tangisi....

tak kala rase cinta dipatah insani..
membuat rase cinta turut berhenti...
bagai dibawak angin yg melintasi..
kini tiada lagik rase bersemi...
biarkan jiwa ini bersendiri....

usah kau rayu usah kau tangisi..
cinta yg berkabut terlerai terpatri..
akan kembali menyatu hati kembali....
zuriat berbaki penyeri hakiki...
menanti waktu menghadap ilahi...

hasil karya..petkeriz reezwan...
aku sayang kamu(mian aka ooopettt)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan