Blogger Layouts

Sabtu, 11 Jun 2011

lagik rindu kampung erk.....

salammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm......apa khabar ollzzzzzzzzzzz...aku baek baek sajer ari sabtu ni...hahahahah..kalo x baek tak nyer hingin aku menaip entry no...tp for sure aku sgt ikhlas biler menaip kater kater yg tertulis ini....



welll smlm aku baru pasan yg kawan aku sorang ni mcm x dew mood..tuh pun aku pasan via FB dia...sbb di updatekn kater kater yg berunsur sedey...eleh kalo budok darjah 1 bacer pun leh agak yg kawan aku ni lagi dalam duke atau sedeyyyyyyyyyyyyyyyy......ermmmm babe sumpah i x pandai nk pujuk org sedey..tp i leh kasi u advice tuk u ceria as usual...kater u home sick..alah lagik rindu kampung ditawau kan...rilek r dude..u kene kuat n tabah..sbb u di kk bkn u pergi maen bola or badminton..tp u sedang berjuang tuk memertabatkan kuarga u di satu tahap yg lebeh selesa..mulia sgt tuh biler kiter dahulukan kuarag dlm apa jua yg kiter lakukan..mcm yg u sedang lakukan lah....ala tawau ke kk tak smpi sari perjalanan pun...tp i paham knp u cube jauhkan diri drik tau...maybe u ade masalah drik kewangan atau apa sajer..yer lah perjalan pergi balik yg mkn maser hampir 16 jam tuh perlu duit yg agak besar tuk isi petrol..kalo adew tol..kene kuar duit lagik....u tak leh down mcm ni dude..u kene pokos n lawan perasaan tuh..sapew tak rindu parent ni plak duduk berjauhan kan..tp parent u mesti paham kalo knp u lamer tak balik..sbb u cuber merobah corak kehidupan kuarga u..so u need to fight for it....

walau aku dibelakang..jgn pernah adikku lupakan
abgmu dikejauhan.....

apa u pk kalo parent u tahu yg u lagik dlm gundah...mereke akn turut terheret dlm situasi ni tau...i sure u x nk mereke sedey kan....as a son kalo u rindu u bleh call mereke...then kalo masih x puas u titipkan sebyk mungkin doa tuk mereke tiap kali selepas u solat....i percaye mereke akan tenang dgn doa drik u..n jiwa u pun akan tenteram....so u jgn letak kan masalah hoe sick ni nombor 1 tuk downkn jiwe u..u kene semangat...okey i tahu u bleh lawan perasaan ni....

owhhhhh i tahu u jugak lagik mikir pasal kazen....tuh yg kazen ckp dekat aku....ermmmmm i kalo bleh x nk u rungsing sbb dia ssb mungkin disaat ini dia satu kepentingan bagik u..tp dikemudian hari kiter tak tahu kan....tak salah kalo u terlalu mencintai kazen sbb i paham u lonely n kazen ja yg sudi temankan u...owhhhh kazen lagik di seremban..adew seminar kerjaya....arini dia balik...ermmmmmm for sure pastikn aty u tenang tuk mulakan bicare ok....aku syg sahabat sabahan aku ni..adkah ko turut sayangkan persahabatan kiter????????????? 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan