Blogger Layouts

Selasa, 14 Jun 2011

pet tgk game polo~~malaysia vs new zealand

salammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm....since aty aku sakit tdik so aku tenangkan aty dgn pergi menonton perlawanan polo antarabangsa antara team malaysia menentang new zealand...aku pergi dgn kawan aku...acctly padang polo pekan pahang menjadik lokasi tahunan tuk acare ni...kali ni adew lapan or sepuloh negare bertanding....ermmmmmm for today malaysia menentang new zealand.....n yang pasti pasukan negara kiter menang tipis 9 berbalas 8......so kat bawah ni aku uploadkn pic maser kt macth tuh..tp jauh r sikit nmpk sbb dikawal ketat oleh penjaga garisan demi keselamatan....


ni team kebanggaan....team malaysia...chayok chayok....
smart sgt team ni....

yg baju merah tu crew team malaysia...n yg pompuan baju singlet\
itam n lelaki baju itam suor jean tuh lak crew new zealand...ape dia ckp pun aku x paham...



ni lak one of new zealand player....sajer ambik kang korunk ckp aku
tipu lak kan...tp comei r kulit dia....putih ooooooo...

yg ni paling sedey..one of malaysia punyer team kuda mati waktu
game berlangsung..dan tuh jugak kene sembelih...

ni moment paling best,waktu penyokong n crew malaysia raikan\
kemenengan yg best...MALAYSIA BOLEYYY..

encik pet berlatar belakang kan bendera malaysia...ni mase malaysia dah menang....

tengku mahkote pahang...tengku sgt fanatik dgn sukan polo berkude ni....
ni tyme tengku dapat ucapan tahniah atas kejayaan team malaysia....

team malaysia punyer khemah....salute sgt ngan team kebanggaan
negare ni...

team new zealand..ni pas abiz game..sedey mereke ni sbb kaloh...
kuikuikuiki...maser ujan tdik aku lepak bawah
khemah diaorg ni...siap berborak agik....even aku ade yg paham....adew yg x paham...

so even ni kali ke berapew dh aku tonton perlawanan polo ni...n aku berharap malaysia akan menang kejuaraan kali ni...well yg pasti dlm keadaan yg aty panas aku pergi menyaksikan perlawanan ni..but aty aku jadik sejok dgn kejayaan pasukan malaysia...eh baru aku pasan adew sorang team malaysia ni mcm muker kawan aku jer...sbb semua pemain malaysia org pahang...,..tp dok brani nok tegor.....kuikuikuikiu...

~~~~xoxoxoxo...wit a lot of love~~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan