Blogger Layouts

Jumaat, 3 Jun 2011

semalam yg MENDUKAKAN..........

salammmmmmmmm,,,,,,,,,,,,,hurnmmmmmmmmmmmmm bohsan sgt lately............penat dgn kerja yg melampau,,,,,smpi x dew maser tuk diri sendrik.............

well semalam aku keje half day jer..........pasal padew belah petang aku nk pi pusat service perodua,,,,,,,,nk kene pi service PUAN HAVIVAH..........adoyaiiiii betol r ckp org kalo pakai keter besar or kecik yg penting poket kene tebal..........bayangkan r kalo sekali service mak datok dekat RM300 tuh......adussss pejam mater jer bayor kt kaunter semalam..........dah kalo kiter nk pakai keter tuh r yg kiter kene lalui..........kalo pk nk jer antor service kat luor.......tp takot lak ngan barangan yg digunekan x selamat lagipun aku x nk hilang keistimewaan sebagai pemilik kenderaan perodua.....sebab dah byk kwn aku yg anto service kt luor pastu biler keter bikin hal perodua x nk tanggong jawap..........yer r salah diaorg gak kan...so semalam kalo x silap aku tuh service yg ke tujuh atau ke lapan........mcm tuh r.......

back to de titlle of de entry......errrmmmmmmmm aku tiap kali service kete mesti bwk lappy sbb kt sane adew wifi even aku gune aku nyer berokband jer smlm on9.............bkn mendewww lamer kn tunggu so kalo bwk lappy leh r gak ilangkan bosan,,,,,,,,,,then byk lak aku komen mengomen ngan kengkawan,,,,,,rindu ngan aku r tuh,,,,,,,hihihihihi,,,,,owhhhh kawan aku nun disabah pun adew skali,,,,,,,,,,,kazen pun adew,,,,,tp aku pasan yg dai mcm ignore jer kew kazen,,,,dun noe y,,,,malas nk tanyer,,,,ingatkn dia sengaje wat sbb diorg leh text via phone kan,,,,so aku abaikan jer r,,,,then aku pasan 1 komen tuh mcm kazen da majok lak bunyinyer,,,,pasal dia seperti diignore oleh sabahan,,,,,siyes aku tak paham,,,,so aku amik blackbeerry n text kazen,,,,,owhhh betol r dia majok pasal diaketepikan tyme we olzz komen mengomen,,,,,,so perbualan kami juz sekadar 2 hingga 3 sms jer,,,,sbb kazen lagik kerja tyme tuh,,,,,then aku tanyer sabahan knp dia ignorekn kazen,,,sabahan cakap siyes dia x pasan yg kazen adew sekali,,,,aku jadik pelik,,,mustahil dia x pasan sedangkan kami bertige tyme tuh,,,,,,so aku iyakan jer r per sabahan cakap,,,,,,

malam baru r aku tahu misteri yg telah terungkai tuh,,,rupenyer sabahan pernah block kazen,,,so dia mmg x nmpk kalo kazen lagik adew bersame kami selagik dia x unblock akan kazen,,,ermmmm nk wt mcm ner,,,,salah sapew,,,bkn salah encik pet kan,,,,mlm semlm aku lagik lepak same kazen pasal mian x de same aku minggu ni,,,,,so aku spent a lot of tyme kat umah kazenermmm kazen luahkan smlm adalah ptg kemarin adalah ari yg sgt MENDUKAKAN,,,,,,,(dia ckp begini kerna dia blom dgr penjelasan sabahan pasal block tuh),,,,,,owhhh lagik kami lepak dirumah smbil chit chat hp kazen berbunyik,,,,,owhhh adew sms from sabahan kater kazen,,,biar dululah,,nanti i replied,,,,i lagik penat n rungsing,,,,ermmmm aku sekadar angkat bahu jer r,,,,mlm tuh kami mkn kek smbil layan maharaje lawak,,,,,n yg pasti dr lepas sabahan anta sms hp kazen terus kekal ditepi tv dan dia x endah akan hp tersebot,,,,hampir 15 sms masok n 22 panggilan diterime,,,tp seperti biase dikala kazen x dew mood dia akan abaikan segala sms n panggilan tuh,,,,smpi naek bingit aku dgr jeritan HTC beliau,,,,,,,,tp aku x sure tuh sms n calling from siapa,,,,,,ermmmmm mlm tuh gak aku sorang jer yg melayan maharaje lawak sendrian kerna si kazen dah membuter di dpn tv LCD beliausambil berdengkurpenat sgt r tuh,,,tp betol ari semalam jadual kazen sgt pack,,,,,dan pagik ni even aku da bgn,,,si kazen masih membuter di dpn tv,,,,,ahhhh janji nk pi pasar minggu n borong ngan aku,,,,nk kejotkn sian lak,,,so aku tunggu dan terus menunggu,,,,,,

owhhhhh since arini cutiey aku ingat nk buat kek for my kawan,,,,,1st jun aritu besday dia,,,,nk sgt mkn kek buatan aku,,,even sabahan pernah ckp kek aku sgt mengerunkan,,,babe u shud be try it 1st,,,bak kater org putih,,dun jadge de book by de cover,,,kikikikiidea da bermaen dikepala nk bikin kek ape,,,juz nk pi giant or care4 carik bahan,,,,,so di next entry i akan uploadkn my new cake,,,,,,sabahan u shud be wacth up,,,,,kikikikikiki,,,,,i tahu u akan rungsing,,but jgn biarkan rungsing tuh menguasai diri u,,coz u shud b noe kazen n i sgt syg akan u,,,,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan