Blogger Layouts

Selasa, 28 Jun 2011

biarkan lara itu pergi....

salammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.......hurrrmmmmmmmmmmmmm acctly sgt x dew mood...but tuk x hampakan pembacer aku tulis gak r mlm ni,,,,,mater dah nak rabak lorrrr,,,,,,,,,,,,well satu agik poem aku tulis.....skunk aku da fall in love wit poem lorr...so cute kan aku....kah kah kah....

titis air dimata menjadik saksi...
bahwa aku punyer hati...
bkn untuk terus kau sakiti....
dan bkn juga untuk kau hancuri...
kerna aku memiliki prinsip diri...

bintang dilangit turut mengetahui...
kalau aku tidak mahu bersendiri...
saban malam memberi inspirasi...
agar kuat menempuh hari hari...
agar muncul sinar sesuci....

bulan bernyanyi memanggil sayu...
mengharap pungguk terus berlagu...
benarkah cinta masih bernafsu...
jadikan dua hati bakal menyatu...
kerna aku tahu apa yang kau mahu....

disaat bibir meluah rasa...
apa wujud rasa dijiwa...
jgn tertipu dek mata...
bila bahgia datang menyapa...
bukan itu yg aku pinta....

biarkan lara itu bergi...
jiwa aku bisa bersendri...
tak perlu kau jentik utk menghiasi...
hatiku bkn milikmu lagi...
usah kau tanye mengapa ini harus terjadi...
kerna kau yg punyer jawapan pasti...


~~~~xoxoxoxo...wit a lot of love~~~~

hasil karya agung petkeriz reezwan
terime kasih untuk kesakitan ini...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan