Blogger Layouts

Ahad, 19 Jun 2011

im gonna miss u dude......

salammmmmmmmmmmmmmmmmm.....urggghhhh monday yg mendamaikan..jap nk ingatkan korunk dgn mutiara kater ni...."KITER SEPATOTNYER BERSYUKUR SBB BERTEMU SEKALI LAGIK DGN ISNIN...KALO KITA X JUMPE N LALUI ISNIN MACAM NER KITER NK JUMPE SELASA HINGGA AHAD"....thanx prendd sbb u i slalu ingat dgn kater ni.....as usual i slalu kene monday blues..but not today..malah i pi kerja dgn sgt appy n senyuman dibibir....even bgn pagik pun sungguh mudah....rase bersemangat..coz i da print ayat tuh n tampal kt bilik i..that meant isnin x kan bencikkk dgn i lagik....coz i dah mule syg isnin...............

im gonna miss u...tu tajok entry aku...yeahhhh aku da kene blajar tuk mule merinduai kazen merangkap kawan terbaek aku....today dia sgt bz .....n for sure arini dia akn ketemu lembaga pengarah tuk interview for new posotion...owhhh kenapa mesti dia kene lalui perkare ni...i sempat wish dia via phone but as usual dia agak moody..maklumlah aty dan jiwe dia sebenarnyer dibumi semenanjung....n dia tahu kalo aku punyer wish tuh dlm keterpaksaan sbb dia dpt bacer gerak hati aku yg sedikit begetar...sbb aku sendrik pun kalo leh x nk dia jauh...sbb aku x nk dia hanyut....hanyut dgn duniawi yg pernah kami lalui...lagipun amanah ibu dia aku pegang tuk tgk dia..kalo dia jauh drik mater aku maner mungkin aku dpt perhtikan dia......percaye x korunk dlm phone tdik air mater aku begenang..tp aku tahan drik tumpah...urghhhhhhhhh knp aku kene hadapi situasi ni...x nakkkkkkkkkkk......

arini yg pasti seharian aku x kan jupe dia....owhhh esok gak dia sebuk sbb perlu uruskan masalah makamah kater dia..n baru aku pasan n ingat dia ade citer ke aku...owhhhh mcm mcm dugaan dia..sabar jer lah.....as a muslim berdoa itz de best teraphi rite dude......ermmm smlm gak di ade wat permintaan ke aku..suh aku smpikn salam rindu to someone kalo aku update status aku....dia ade gak titipkn pesanan tuk org itu....even aku tahu sapew org itu tp aku malas nk tanyer byk..n ni antare titipin beliau ke kamu...."BERAT TUK LUAHKAN RASE RINDU BILE PERASAAN CEMBURU DAH MENGUASI JIWA...DRIK CUBER MENJADIK JUJUR TEGARNYER JUJUR IUT TELAH MELUKAI HATI KAMU...AKU JUGA PUNYER PERASAAN SUNYI TUK DITEMANI OLEH TEMAN..KALO BISA DINDING DAN PERABOT BERKATER N BERBICARE DAH LAME AKU PUNYER TEMAN BERCANDA....DAN  PERCAYELAH CEMBURU ITU PASTI X KN PERNAH BERTANDANG DIHATI KAMU.......

x pernah kecewa dgn kamu...sbb biler rindu itu bertandang
aku pasti dan percaye kiter jdik 1....

~~~~xoxoxoxo...wit a lot of love~~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan