Blogger Layouts

Sabtu, 11 Jun 2011

smlm yg best...kikikikiki.....

salammmmmmmmmmmmmmmmmm.....fulaweiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii penat giler aku arini....agak agak r....penat jer gilew belom lagik.....kuikuikuikui......so far aku malas nk citer pasal arini nk citer yg ari smlm..sah sah entry pun smlm yg best kan.....

ermmmm as usual on friday aku mesti kerje half day jer....malas nk masok full...wat mendew kayer kan org jer...kikikikikiki...nmpk sgt aku kerja tak ikhlas kan....eh maner dew..aku kerja dgn sgt ikhlas tau kengkawan.....acctly drik minggu lepas lagik aku dah janji ngan my best buddy ever si alya tuk pi tgk maharaje lawak kat kuantan..live tuh....so alya dah pergi dulu bersama husben beliau tuk dptkn tiket tuk kami...fulaweiii manusia punyer r ramai nk pi tgk gelangang maharaje lawak.....but maser mereke pergi dptkn tiker aku masih dipekan tyme tuh....adew sediki kerja yg harus dilakukan...so mereke r pergi berarur tuk dptkn tike tuk kamiorg..sungguh semangat tol mereke berdua beratur......darik jam 1 hingga jam 3...tp malang sungguh nasib kami sebab tiket kehabisan..urrghhhh samapi adew yg nk merusuh jadiknyer coz tak dpt tiket.....so as solution tuk sejukkn aty yg ngah bara aku jumpe mereke n ajak mereke pi lepak ECM...mak datok rambang mater melihat B0NIA buat sale gilew gilew....adess nk jer aku sambar sepatu n kasot bonia tuh...tp aku dh byk abizkn cash bulan ni tuk barangan laen...even kasot n sepatu pun baru je beli tp darik jenama laen....then kami pusing ECM n makan kt restoren situ...perggghhhhh lege sgt dpt basahakn tekak dgn tea wit jasmin+apple favor.....my peberet tuh.......then kami pi BRAND OUTLET tuk cari selai dua baju...aku sambar singlet selai.....cukup lah tuk ari ni berbelanjer.....

hahahaha..lawak kan rupe keter ni
bisa ketawe aku...

memandang kami x dpt tiket tuk tonton live dlm dewan so kami dicide tuk pulang awal n tonton maharaje lawak via astro 132 jer....ermmmmm ape hyg leh aku simpulkan...semalam punyer gelangang mmg terbaekkk woookkkkkkkk...x pernah tgk maharaje lawak smpai ketawe berdekah dekah samapai leleh ayak mater ni..mmg lawak gilew babi r....kalo suh tgk ulangan beraus kali tuk minggu ke -11 ni aku sanggup abizkn maser....sbb mmg terbaek dari peserta maharaje lawak.......smlm gak leh hilang sgala bagai tension bcoz of maharaje lawak...terbaekkkkkkkkkkkkkkkkk woookkkkkkkkkkkkkkkkkkk......

~~~~xoxoxoxo...wit a lot of love~~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan