Blogger Layouts

Rabu, 8 Jun 2011

~~~wish u luck for interview~~~

salammmmmmmmmmmmmmmm.........waduh kangan bangat deh sama blog aku yg jambu niey ya...kok beberape hari tidak update.....wah tertiber ni ckp slang indon..sejak 2 menjak ni aku mmg fall in love wit satu slot indon kt astro ria ni.....sampai kekadang ditempat keje pun leh ckp indon....kikikikikiki..hebat betol penangan citer indon ni......

welll beberapa arini aku x update new post sbb bagik laluan tuk someone luahkan isi hati dia..hambik ko..sampai nanges org kat sane bacer..tu lah kater dia..kalo nanges pun mcm r aku ngan dia kat sini nampok kan....cengeng amat itu anak...wah indon lagik ni....tu lah mcm aku pernah ckp dlm cinter ni kene adew sipat tolak ansur n saling percaye..yg pasti kene hormat each other......acctly aku mmg x dew niat nk tulis mlm ni...sbb sepatotnyer kami semer pi party besday kawan kt satu tmpt ni..alahhh elok i da siap sediakan pakaian tertiber dpt text lak dr kazen..ckp dia kensel join,....aduss apakah melandew..x kan sebab bumi kuantan kene ujan n diserang angin kencang smpi ko x dew mood nk kuor...hellowwwwwwwwwwww aku ndak bodoh bah...ckp je terus terang lagik nk sembunyik dgn aku kn....sengalllllllllllllllllllllllllllllll.....aduss so aku pun dgn berat aty cancel r gak join de party...sbb aku malas nk drive...kalo adew kazen leh aku menumpang......hahahaha tuh yg betolnyer.....so since aku x tau nk wat mendew mlm ni..tgn ni pun gatal n birah lah mengusha blog kengkawan...owhh baru pasan yg da lamer tak hang out kt blog sabahan..so i singgah lah kejap...owhhhhh baru pasan satu entry...dia lagik mau interview naek pangkat.....

wahhh best tol dgr kengkawan naek pangkat ni....nk pi gred 27 katernyer....wah kire dh bleh panggil tuan r dia pas ni..so i kat sini dgn rendah diri doakan u berjaye in de interview..agikpun org berkelayakan mcm u..petik jarik kompen u dpt lah..jgn pk sgt pasal interview tuh ok..sbb kalo u asik pk ianyer akan pengaruh diri u...for sure bawak personality yg sgt bagus on that day...u terbaek wookkkkk.....babe dapat gajik pertame gred 27 belanjew aku mkn tau..kikikikiki nk gak raser duit gaji gomen nie...tp kim salam mkn angin ajer..sah sah ko nun jauh seberang laut...hahahahha..dlm mimpi jer kot kah kah kah kah.....

ahhhhhhhhhhh mater dah rabak r plak....so once again..aku doakan ko berjaye dgn jayernyer.....sbb u anak harapan bangse...chayok chayok............lalalalalalalal.....

~~~~xoxoxoxo..wit a lot of love~~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan