Blogger Layouts

Rabu, 15 Jun 2011

aku x suker mencarot ah....

salammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm......

amboi mater dh rabak tp gagahkan jua menaip tuk entry ni....hahahhaha...x dew r..tadik singgah blog kawan jap..adoyai suker sgt nk ayat terakhir beliau...aku maner suker mencarot ah...k let me be honest...for me dgn memaki n mencarot akan buat i feel better kalo i tgh hot sgt..ntah r,,mmg drik since kolej agik...kalo kene sound nk lecture or sesapew aku akan luahkan kater maki n carot dikertas...n dah jadik kebiasaan terus melekat smpi skunk..kalo bgik org laen maybe mereke aku buat mendew laen...tp ni r care aku nk hilangkan tension...so far mendew yg aku sebot n tulis tuh mmg lah sgt x manis...tp siyes bgik aku ni mcam 1 terapi tuk kembali tenang...pelik kan,,nmasih adew org yg berpikiran mcm aku..tp tuh lah realitynyer...dah ramai yg tegor but sekejap je ilang kemudian mendew ni dtg tanpa dipakser..kekadang raser gak malu biler jdik perhatian dgn care ni...but da jadik habit...but for sure aku masih cuber hindarkn mendew ni darik terus melarut kan...for my prendd terime kasih sebab sudi tegor aku.....



dun worri i x kecik aty...even i sgt kecik aty dgn seseorg arini...lantak r.malas nk pk n kongsi..kang ckp i ni suker ngadu lak...susah kalo org suker pendam perasaan ni....dah suh luahkan byk ckp lak..x pasal pasal org sekeliling jdik pusing.....as a org yg paling rapat i da penat ckp mendew yg same berulang kali..skunk terpulang padew u tuk take note or sebaliknyer...u bkn budak kecik yg mintak mak dia dukung tiap kali nk keluor...u dah besar panjang n bleh pk positive....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan