Blogger Layouts

Selasa, 14 Jun 2011

sikit sikit emo..sikit sikit emo.......

salammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...............hurmmmmmmmmmmmmmm sekse rase nk lepas napas ni..sempot sempot taik unta...kikikikiki....adoyaiiiiiiiii hari ni aku nk hangin jer........kalo aku tak hangin sesajer jer r..........bungokssssssss......

kalo semalam monday blues melandew...arini lak nak panggil per..tuesday green lak erk...cam bengong jer kan...aku ni kan kalo org nk emo ngan aku kim salam x hingin aku nk melayan...sikit sikit nk himun ingat aku ni x dok perasaan kew....x leh silap..nak tengking bagai pe hal....org cakap memolek cer jawap memolek...ni menjawap mcm dia tuh bagus....eh mesti korunk pelik kan bakper aku duk merepek bagai ni...let me story....pastu kalo diua nk saman aku pun saman r..aku cakap mendew betol...

ni x dok pasal org laen..ni pasal kazen aku lah jugok....darik semlam nk emo x tentu pasal..kalo org buat emo pandai pulok dia nok maroh or wat....tp kalo kene ke dia amboi sedap bagai lepas geram ke org....drik semalam lagik dah aku perhati sikap dia ni...bkn dia sorang jer kene monday blues ramai gak kene tp jgn r emo sgt...tau r semalam dia kene ngadap ngan big boss...alah kene ngadap pun bkn sbb laen..sbb diri dia gak kan....tuh lah len kali jgn nk baran...pastu biler kene mcm ni baru ko ngidap kan...<----very de lazer molot aku kan....ni aku melzer nk kasi dia n samer y laen sedar..wah gitu garang niey......

tuh bab semalam ni x kire lagik bab ari ni...dia mengandung ke haper nak emo bersambung bagai smpi ari ni...dengor ni..awok dpt promotion pergilah jgn lah smpi emo bagai..mcm lah org anto awok pergi berjuang kt palestin tuh,,ni nk suh pi sabah or serawak..tp dia punyer emo mcm borneo tuh nun ujung dunia...macam borneo tuh adew 4 musim....relax r dude..aku tahu ko x nk pergi byk sebab...n aku tahu aku pun dlm list mengape ko sebolehnyer nk reject..babe aku tahu handle dirik lah..dun worry...pasal parent tuh,,alah dia tahu kan...aku pun paham ko kt sane x dew kawan n aku tahu ko sgt memilih kawan that y ko mcm cuak kan...aku x pernah doakn tuk ko gagal dlm interview..but ko kene tahu kalo ko berjaye aku r yg paling appy but at de same tyme aku r yg paling sedey sbb aku bakal kehilangan de best ever kazen merangkap kawan....babe aku pun tahu kalo ko merasekan bahwa ko di sabotaj tuk posting..even aku sendrik tahu ni angkare sapew..lantak r babe..kalo allah tuh berkehendak tuk ko kesane ake ko kesane..kalo rezeki ko masih di kuantan x kan kemane kan..for sure ko tabah n pergi lah interview tuh....

 kalo u jauh drik i pun...at least u masih ade dia
dekat dgn u..ermmmm u make me sad...

ehhh aku tahu kalo ko pergi kk adew someone yg sgt appy kot...tp x nak mention...dude n aku tahu ko x kan susah kan dia even aku tahu perangai ko mcm ner...ko rele abizkan duit duk hotel drik susahkan org kan..aku tahu sbb mendew ni kiter pernah lalui bersame..smpi kering cash..even one tahap kiter smpi bagging with other people tuk dptkn cash..tp tuh ceritew lamer kan..masih segsr diingatan kan..hahahahaha...sungguh poyo muker kiter demi mendapat wang sebanyak rm50 tuk beli tiket..thanx a lot to orang ramai yg sgt bermurah aty tyme tuh..adesss nk titis lak air mater biler ingat maser tuh...siap adew makcik yg tapaukan kiter makanan...ko beria tolak sbb x nak makan budi...tp makcik tuh pakser in de end kiter mengalah n melantak smpi licin...entah adew lagik ke tak makcik tuh kan....paling sadis masok toilet minum air paip....hahahaha....aku bleh gelok maser tuh...dude even ko pergi atau tak ke kk aku doakan yg terbaek n jgn susahkan org lagik hahahaha........

~~~~xoxoxoxo...wit a lot of love~~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan