Blogger Layouts

Khamis, 16 Jun 2011

arini KAMI berbual panjang......

salammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm......fulaweiiiiiiiiiii korunk nk dgr satu pengakuan yg sgt jujurrrrr...aku syg korunk seadanyer.....sbb korunk adalah pencetus tuk aku menulis.......

well even arini kami bekerja dr keduduka yg berbeza tp ainyer tak jadik penghalang tuk kami berbual panjang....even dia juz temankan aku makan coz dia berpuaser katernyer tp ianyer x jadik halangan tuk kami duk semeje..panjang sgt kami berbual smpi gelak leleh ayak mater...langsong x hirau org sekeliling...ah lantak r...bkn kami kaco mereke pun..yg penting aku pas kes memasing emo beberapew hari lau ni r masenyer kami lepak berdua......pelbagai topik dibincang darik isu semase pasal serangan hacker smpi lah isu peribadi....bkn pasal kami jer tp pasal kengkawan yg laen..tp for sure x ngater sesapew tau...nk ckp kebetulan atau sebaliknyer aku pun x sure tp yg pasti dikepala kami punyer satu topik yg sgt menarik tuk kami share tdik....pasal UMRAH......berkeriuk muker aku biler kazen aku sebut pasal umrah sebab kepala aku pun bermaen persoalan tersebot....so memasing betolkan kedudukan n mule mengupas isu ini..acctly isu ni bermuler sbb kami ni merupekan pembacer setia blog kawan di BORNEO.....n kami sgt tertarik dgn entry bout umrah....

   
  
terase kerdil n hine sgt dirik kami biler ko bersungguh tuk mengerjakan umrah biler mampu..sedangkn kami x pernah sebot atau pasang niat pun even sanggup bazirkan wang tuk material yg akan dipandang oleh org laen yakni dgn kater laen tuk tunjukkn kebanggaan...sumpah kami berpandangan n diam seketika bahwa jauhnyer kami telah terpesong dgn hal duniawi...x mcm ko..kekadang raser malu biler mengaku bahwa ko kawan kami..kerna perbazaannyer sgt jauh...ko tahu serba serbi..tp both of us sekadar dipingiran...takkala membacer entry tersebot terpancul ucapan subhannallah betape mulianyer hati u...sedangkan kami pula lebeh pentingkan enjoy drik akhirat....terkeluor kater di bibir kazen dugaan ape yg kami lalui biler dipertemukan dgn insan mcm u...yg byk betolkan kekhilafan kami...terus terang babe..aku cakap bahwe kami hanyer islam pade name...tp care hidup, pergaulan,,percakapan tak nmpk mcm islam sejati....kekadang malu tuk nytakan u kawan kami...bkn maslaah status jdik penghalang..tp didikan agama u yg cukup sempurna.....

ahhh bkn nk salahkan ibu bape..tp maybe kami ni lebeh mudah n cepat terpengaruh...yer lah usia muder..remaje bandar lak...tyme kolej jauh drik parent..tuh yg kenal club,pub n lounge....dan maser ni gak yg kenal vodka,martine,liqiur,tiger or ape sajer yg tak patut diminum....care ckp n berkawan pun dh laen...tuh lah bahanenyer biler silap pilih kawan..n tu lah yg telah kami laui..i x ckp u budak kg that y u x hanyut mcm i....tp pintu hati sedikit terbuker biler ditemukan dgn u....u yg banyak advice both of us...jauh drik tmpt tuh..jgn sentoh air tuh...urrghhhhhhhhh malu rasernyer biler kenangkan kejahilan kami.....babe i percaye u sebenarnyer anugerah terindah yg telah allah utuskan tuk family u...selaen tuk sedarkn kengkawan yg mcm i n haf....

sejujurnyer x dew kater yg mampu aku ucapkan atau terjemahkan tuk balas budi ko..sbb even x byk tp aku dh nmpk akan perubahan tuh....like haf dh sembahyang n poser sunat...i tahu u pembakar n pendorong semangat tuk dia.......kesimpulannyer,,,,,kami rela kehilangan seribu kawan rapat drik kehilangan permater bernilai mcm u......

~~~~xoxoxoxo...wit a lot of love~~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan