Blogger Layouts

Isnin, 30 Mei 2011

my 2nd hobby...tp pet x kayer....

salammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm<------sgt x dew mood bagik salam sbb demam,,tp korunk wajib jawab salam k....sebab yg bagik salam tuh sunat..dan wajib bagik org islam yg dgr tuk menjawapnyer...wah dah mcm pak ustaz ni...renung renugkan dan selamat beramal.....

hahahhaah kalo d\entry yg dulu aku cerite pasal kegilaan aku ngan bag brand CONVERSE....byk lak aku dpt permintaan darik kengkawan yg nk mintak n pinjam..apa salah nyer kalo korunk nk kan..x salah kalo kiter berkongsi sedikit kelebehan ngan kengkawan kan...janji same same gembira n puas aty........

but ngan new entry for today aku nk share ngan kengkawan pasal satu agik hobi aku..aku suker sgt ngan gadget ni..tp x r byk sgt..sekadar yg mampu....so far aku adew hampir 20 biji telepon...tu pun adew padew uncle 1,kawan 2...mereke terdesak nk pakai..so i pinjamkan..tp yg padew uncle i dh hilang entah kemana..lantak r malas nak pikir..kalo ikotkn syg mmg r...aku beli ngan duit///bkn ngan daun kan....welll kt bawah ni aku uploadkn koleksi handphone n gadget....

ermmmm ni bkn nk menunjuk or what tp x lebeh
dr nk share ngan kengkawan jer...ermmm BLACKBERRY x dew
dlm pic ni pasal aku sing BB tuk amik pic ni..kikiki.

so far gadget paling mahal yg aku beli lappy tuh r..arge x leh mention..tp dah pernah rosak sekali n kos baiki pun leh tahan mahal...owhhhh kalo korunk pasan dlm pic ni x dew BB sbb aku gune BB tuk amik gambor tersebot...well aku pun mcm yg lelaen sgt syg akan semer hp n gadget ni...sebab semer ni aku beli atas hasil titik peloh aku sendri...ermmm masih adew agik impian yg aku nk dapatkan iaitu i-pad..owhh skunk sgt fall in love wit SAMSUNG GALAXY TABS....jeles sgt tgk kengkawan yg pakai ngadget tu..for sure b4 end of thiz year aku mesti dptkn i-pad tersebot.........apa nk tgk mcm ner rupe BB aku...ermmm jap aku upload..seb bek lappy ni adew camera leh gune tuk amik gambor BB....

ni r BB aku...ala yg model lamer..tp x kesah lah..sekurangnyer
aku da mampu senyum sbb beli BB ni cash...

ermmmm sekali lagik aku tegaskn..bkn tujuan aku tunjuk ni nk belagak atau poyoz..tp sekadar tuk hiburan bersamer..ermmmm setiap usaha yg kiter keluarkn pasti kiter pantas tuk miliki apa yg kiter idamkan...tak begitu.......

~~~~xoxoxoxo... wit a lot of love~~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan