Blogger Layouts

Selasa, 5 Julai 2011

im backkkkkkkkkk......

salammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...wah rindu giler tahap gaban dengan blog ku ini...yer r hampir seminggu dok update kan....mmg rindu giler ni....arini baru r berkeinginan tuk update.....

well tdik aku merayau blog kwn aku..mak eh byk tul aku miss entry dia....dr pembacaan dan pengamatan aku..aku tahu dia dlm keadaan x selesa....ermmm sabar k...aku tahu ko leh handle very well....jgn biarkan kesedehan n kecelaruan tuh ganngu pikiran ko.....cayok cayok....

ermmmmm 4 hari aku bercuti n arini aku da masok kerja balik..sungguh x der mood...ngan pala lak pening...jumpe kazen dia ajak lak layan asap n sup cendawan..pergghhhh dah lamer tak hang out ngan kazen..last jumpe ari sabtu arituh..sekajap jer..pastu arini baru jumper...wah semanagt jer muker dia..adew paper ker....ayat pertama kazen ckp..pet aku x jadik pi acheh....tiket full lor...alamatnyer rayer ni aku kt malaysia r....yesss aku bersorak dlm aty.....hahahaha...ampun aku mmg x suker kalo ko keluor tyme cam tuh....ko elok beraye kt tempat org sedangkan adew yg lagik sedey biler kene kerja pada ari rayer..ermmmm lex r....jgn sedey k.....

since majlis kawen adik aku pun settle so skunk aku poikos pade life aku r...oppss masih adew sorang lagik adik aku yg belum kawen...tp masih ude remaje..so aku akan surekn majlis si bonsu akan meriah darik si angah.....ermmmm aku tryuploadkn pic kawen tuh tp x pas sebab megapixels nyer terlalu besar..so kalo saper nk tgk pic kawen tuh leh reffer FB aku kt album "wedding angah n ejat".....

patotnyer aku lepak n ngan kazen malm ni...tp since ujan n pala lak sakit so aku putuskan tuk duk rumah jer r..cam x der mood lak,.....ehhh entry lepas aku dew cipta poem kan..byk lak aku dpt respon drik kengkawan...talented kater mereke..tp kenapa sedey jer bunyik...beser r jiwa nagh kaco kan.....

~~~~xoxoxo...wit a lot of love~~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan