Blogger Layouts

Ahad, 17 Julai 2011

rindu sama kalian sehhhhhhhhhhhhh

salammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm..............hurmmmmmmmmmmmm adoyaiiii sumpah pet rindu giler ngan korunk pembacer sekelian...hehehehe adoyai seminggu bercuti niey mcm mcm pengajaran pengalaman dpt dikumpul..sgt hebat n bet even wallet dah kempis ni...kuikuikui...gasak r saper suh bawak diri....ampunnnnnnnnnnnn tuk kengkawan yg carik pet...hahahaha sesekali wat perangai x matang per salahnyer..,tp forsure kene cpt r cover up kalo x sedeyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy.....hahahahaha...

well sepanjang ketiadaan pet acctly pet bawak diri pergi bercuti niey...tp kat maner biar r rahsia..yg dah tahu tuh alhamdulilah..pader yg x tahu tuh..lu pikr r sendrikkkkkkkkkkkkkkkkk...kah kah kah..ayat sombonk ni pet kasi...dah r lame x update..pastu nk  jual mahal lak ngan korunk kat..x patot sungguh...accgtly pet pergi nun utara tanah air..wah  excited ni....

hehehehehe sesekali bawak diri..acctly adew kaitan dgn entry sebelum ni...ermmmm byk sgt pet blajar...well byk jugak cash abizz..ala x per r sesekali kan..x de mendenyer...ermmm forsure dok sabor nk pi kerje..jumpe kengkawan n pirasat pet dpt rase je kalo esok ade kejutan yg menjelma...dah tau sgt..kalo berantakan dgn beliau mesti dpt sesuatu..hahahaha kalo x kek coklat,,tiket wayang,,x pun perfume,,,x pun coklat...tp tiket wayang n perfume x kot kali ni...but pirasat cam rase manisan jer...hahahaha...dia dok tahu kalo aku kt sane dah naek kembong perot melantok coklat yg sgt muroh.....tp x per kalo org da kasi kite amik ah....pastu mesti ade titipan note tuk aku...dah dpt agak dude....hahahahaha...x per kiter bukak kitab baru erk tuk episod baru.......

well beberapa arini gak dpt buzz drik kengkawan di fb...yer r mereke tanyer mane pergi acct fb aku..sunyi jer x dgr kater makian n hinaan ni..ceh wah...kalo si amira tuh jgn ckp r..sebok duk suh i activekn balik acct...begitu jugak dgn alya,,kamal,,n ramai r...hahahahah...insyaallah kalo sampai mase aku akan on kn balik...biar r dulu..biar mereke yg slalu hine n kuuk aku tuh dah luper ngan aku baru aku on kan..tp dok kire gok..kalo ikot da seminggu ni acct tuh di clozz...x pernah agik aku wat mende gile mcm ni...entah entah esok luse aku da on kan..yer r hampir demam aku dibuatnyer.....hahahahaha....

k lah cukup r dulu tuk arini...ermm poem..ade byk dlm document tp malas agik nk paparkn kt sini...da pnt n ngantok...but pomiz nanti aku paparkn kat sini k....welll love u olzzz...........................................

~~~~xoxoxoxo...wit a lot of love~~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan