Blogger Layouts

Isnin, 25 Julai 2011

penattttttttttttt..giler tahap gaban...

salammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm....kuikuikuikuikui,,,alemakkkk lamer sungguh dok menulis new erntry....wahh minggu lepas pet mmg bz giler...balik dr utare terus kawan ajak pi jb lak..nk tolak sungguh x mampu..so iyekan sajer.....

yg pasti trip to jb sangat best even runshing....maner tak rushing..mlm jumaat bertolak..n forsure on sunday dh kene ade ktn sbb nk pi umah my untie..ade w mkn mkn sket...x leh kalo x g...untie kesanyangan ni....pergghhhh mmg x rugi pi umah dia..terbaekkk punyer pulut kuning.....

ermmmmm mesti kalian tetanyer maner aku pergi coz seminggu x update entry...aduhhhhh byk kess yg melanda...sampai mencabar tahap klesabaran aku niey...baru jer wat hal..pastu tambah 1 agik masalah..kali ni mmg aku geram sgt..tp sampai bioler nk pendam...biase lah manusia byk lakukan kesalahan kan...well mase kt jb kengkawan pun byk advice..kite trip ke jb mcm 1 sesi luahkan perasaan lak..thanxx amira,sarah,kamal,dan yg lelaen...u guyzz mmg rock....

then mase kt sane gak timbul 1 perasaan tertiber menerpa...perasaan bersalah sbb mudah sgt aku jatuhkn hukum pada kesalahan dia..sbb aku selalu ckp bkn hak kiter tuk jatuhkn hukum..sedangkan aku sendrik yg tarbiahkn kesalahan dia dgn keegoan aku...aduss sungguh menampor pipi perasaan tuh..sumpahhhh...kenapa aku sgt mudah jatohkn hukum niey...ntah terbit rase sesalan..sedangkn aku sepatotnyer betolkn dia..bkn jauhkan diri dari dia..mmg kalo ikotkn perasaan ni sape yg sanggup pikul beban ni..sedangkn dia masih punyer kuarge..tp kerna rase tanggongjawap aku gagahkan jua..buang jejauh perasaan cuak tuh demi kebaikan semua....

so selapas terbit perasaan tuh..perasaan sedeh n syahdu menyelubungi segenak perasaan ni...tertiber terbit ungkapan ni darik mulot aku"ya allah dugaan ape yg sedang kau uji ini..kenapa aku sanggup biarkan dia seorang dlm keadaan mcm ni".....sehingga aku x sedar kalo ungkapan tuh didengari oleh amira....n amira pun advice aku..buruk baek seseorg tuh ttp bernama manusia,,,selagik bernama manusia bkn mukjizat kiter tuk memesongkn dan meninggalkan dia dlm keadaan dimana dia sgt memerlukan kiter.....di saat tuh jugak perasaan rindu yg tak pernah berbelah bagik hadir dlm jiwa aku....perasaan meronta tuk balik n jumpe dgn dia....thanxx amira sbb tolong i...u r de great ever one i meet...

sebelum balik sempat pergi butik nike n beli jersey tuk beliau..ah pejamkan mater r tyme bayor....n tuh r antare barang termahal yg aku beli tuk bulan ni....n apa yg pasti trip ke jb byk mengajar aku erti tuk menjadik seorg insan yg lebeh tabah,penyabar,penyayang..n yg pasti pemaaf.....

~~~~xoxoxoxo...wit a lot of love~~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan