Blogger Layouts

Khamis, 28 Julai 2011

dah lah tuh....ngalah k...

salammmmmmmmmmmmmmmmmmm....hurmmmmmmmmmmmm for sure disaat entry ni ditulis apa yg boleh aku ckp kn aku sgt dlm kondensi yg tidak sempurna...apa boley aku ckp kalo aty aku sgt sedey...sedey dgn sikap yg tidak brapa matang yg boleh aku klasifikasikan.....owhhh yg benarnyer sapa lah aku untuk melebel kan kalian sedemikian rupa...kerna kalian punyer akal pikiran tuk berpikir....

ermmmmm kalo dikire ini adalah luahan aty drik seorang sahabat kepada seorg sdahabat dan luahaan seorang kazen kepada kazen..dan sebanarnyer jugak dalame aku tak berbicare pasal mereke di ruangan ini.....yeahh sebetulnyer aku x punyer hak untuk mengauli urusan kalian..tp tidak kah kalian berpikir yg perbuatan ni sebenarnyer sedang memakse aku utk menjauhi kalian....

apa mungkin ini sebagai dugaan tuk aku menjelang hari bahgia aku...atau ini sememangnyer di takdir kan akan perhubungan kalian....ermmmm sekalai lagik apa hak aku untuk berkater sedemikan erk.....apa yg bleh aku tegaskn kalo aku sgt terluke dgn situasi ini.....

sahabat...tahu ndak kalo ko tengah menguji kesabaran seorang manusia yg laen....tahu ndak kalo ko sedang cube menjauhkan diri ko dgn dia....tahu ndak ko kalo mendew juigak sebenar membuat ko ndak tahu apa tujuan persabahatan ko ngan dia....kalo dulu mmg benar ko sgt semurna dimata hina aku..dgn motivasi n kate perangsang tuk sedarkn aku.....tp knp ndak ko gunakan kaedah yg sama keatas diri ko.....kalo ko mikir ko terluke dgn perbuatan dia ke ko..adakah ko menyesali perbuatan ko ke dia pulak....yeah secare am nye dia kepunyaan...tp kalo aku di posisi ko juga aku x kan halang dia tuk berkawan seperti mane dia bicarakan kalo dia tak pernah halang ko terus mengauli sahabat sahabat ko....aku sgt tahu kalo dairi cerite dia ko amat cemburu sama que...babe que saper kt kuantan tak kenal...mat jambu yg sgt ketagih akan air lelaki...tp percayelah yg kazen aku x prnh punyer selere ke dia..melaenkan atas urusan persahabatan....ko jugak halang dia darik berhibur bersama kengkawan waima bersama aku sendrik...dia ikot n x pernah ingkar arahan ko..wah bangger aku punye kwn seperti ko yg mampu betolkn kekhilafan umat nabi muhammad....zarith,,kimmi,adif juga seperti aku..kekadang agak cuak bile perjumpaan yg dirancang dibatalkan disaat akhir kerna rasa hormat dan cinta dia ke kamu...tp lihat apa yg ko lakukan.....yeahhh kalo ko berada dlm keadaan sedih..adakah ko tahu yg dia juga seribu kali lebeh hebat perasaan nyer..bile dipermainkan sebegini.....aku rase ko dah cukup heba tuk berpikir..tambah lagik ko punyer segulung ijazah...pastinyer kamu sgt waras tuk berpikir....

dear haf.....ermmm ko pun jgn lh mcm ni...ko pun da matang n besar..ko percaye tak kalo aku ckp disaat ko ke lokap saper manusia paling sesal n sedey...tp mesti ko ckp yg aku nk sebelahkn kwn aku ni..tp tuh lah yg nyata...ermmmm kalo ko pernah jan ji ngan aku bahwe ko tak kan kecewekn dia..sbb ko tau byk dah azab yg dia tanggung kan...dan ko jugak tau yg kalo satu tmpt keje lame dia tau yg dia bengkok disebabkn u..ermmm tak kan ko masih nk biarkan dia sendri disaat di perlukan ko...ko ckp ko ok..tp aku tahu kalo mase karoke ko pilih lagu sedey tuh dah nyata kalo ko sebenarnyer dlm keadaan beremosi...ko tak leh tipu aku..sbb aku dah bertahun hidup ngan ko....mcm ni lah..kalo ko rase masih ade rase syg ke dia..ko ngalah n carik dia...begitu juga sebaliknyer utk dia...

as a prendd..kazen aku juz nk kn yg terbaek tuk korunk sbb korunk a part of my life.....

~~~~xoxoxoxoxo...wit a lot of love~~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan