Blogger Layouts

Khamis, 7 Julai 2011

ambik ko POEM lagik ni....

salammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.......hurmmmmmmmmmmm eh baru aku pasan arini dah khamis erkkk...pejam celik pejam celik dah nk masok ramadham...x silap aku arini 4 or 5 saaban dah...so x smpi sebulan jer agi dah nk poser...mak eh cpt tol putaran mase ni kan.....

jommmm kali ni aku nk madahkan,,layangkan sebuah agik puisi or sajak lah tuk tatapan korunk...sorik lah kalo kebanyakan puisi aku ni tentang jiwa yg lara n terluka..sbb semernyer base on empunyer diri..saper lagik kalo bkn aku kan....

~~~~kehancuran citra cinta~~~~

rinduku bkn alat mainanmu...
kasihku adalah titipan luahanku....
cintaku sepenuh jiwa buatmu...
ku mahu kau tahu bahwa cintaku mempercayaimu
ku mahu kau mengerti rasaku ini yg merayu..
agar kau dan aku terus bersatu.... 

tidak aku menduga cahaya
yg aku sangka terang bertukar mendung...
dan sekelip mata
kasih yg ku curah kau persiakan....
sayang aku semai kau persendakan...
apakah ini bagikmu maknanya cinta....

kicau burung tidak lagik seceria...
irama dan lagu sudah tidak lagik senada..
hembusan angin bagai tidak terasa..
titis air dimata menjadik saksi meratap hiba..
pabila aku sedar bahgia bkn milik kita berdua...

setelah cinta pergi..
aku mengusung akan rindu ini..
kekasihku,,,dimana kau sewaktu aku perlukanmu...
sia sia aku...
mencintaimu,,,
mempercayaimu...
mengasihimu....

~~~~xoxoxoxo..wit a lot of love~~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan