Blogger Layouts

Jumaat, 8 Julai 2011

"safe for animals"

salammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.....kikikikikiki...adoyai tdik megok megok dpt buzz darik kazen ajok polow dia esok for xtvt ngan satu anjuran kolej ni...ermmmmm xtvt ni mcm PETA r gak..tp juz tuk beri kesedaran pade org ramai motif utamenyer..well sepupu aku mmg da lame terlibat ngan perkare ni..tp x berape aktif..same r ngan aku..kalo ade jemputan abru pergi.....

well berbalik pade safe for animals ni..lebeh kepada aktiviti kebajikan haiwan n esok tujuan utama adalah tuk tangkap kucing liar n yg berkeliaran dan dihantar ke pusat jagaan yg bertanggung jawap..bile dah dilatih n bersih ade yg dijual org diambik secare sukerela oleh yg suker....

sebenarnyer aku sgt suker dgn xtvt mcm ni..at least x de r kucing yg mati kelaparan n mati kene langgar kan..sekurangnyer kebajikan haiwan mcm ni akan terpelihara....pernah sekali aku pi mkn dkt one of restoren ni..so maser parking kete aku nmpk salah sorang pekerja ni leh sepak kucing yg lalu dpn dia...wat de hell binatang tuk bersalah pun...adoyaiiii masih ade manusia yg otak dia x ubah mcm binatnag gak kan dlm dunia serba canggih ni...sabor je kn lah....

berblaik pade esok..ermmm sorik dude i x leh polow,,,u pun tahu kan bahwe i akan pergi ke majlis sambut menantu for my sister...if u go..plzz sent my regard to all of de peserta k..pomiz next tyme i polow...cam sonok jer kan....well u guys..lets wit us to safe for animals.....(pets)....

Leave Me Alone
so comel kan...wanna hug me...

~~~~xoxoxoxo..wit a lot of love~~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan