Blogger Layouts

Khamis, 7 Julai 2011

khamis yg sgt mengujakan....

salammmmmmmmmmmmmmmmmm.....sowikk semalam tak update peaper pasal penat sgt weh....the whole day penuh dgn kerja yg kadang kala sgt membosankan...tp nk wat mcm ner..aku da ;ilih care ni..so kene r lallui dgn senyuman....

arini as usual kerja pack giler....pala lak a bit dizzy ngan cuaca yg x menentu...pergghhh kekadang leh mendatang marah amat ni...sumpah kene sabar n than dgn dugaan kan....mcm mcm terjadik arini..bermula dgn pagik yg indah smpi lah kep ptg yg agak menegangkan....

mcm biase pepagik perot kene isi dulu..so dgn langkah dok sabor jumpe kazen ajok lantok together...owhhh malang sungguh puase lak beliau....so alamatnyer arini aku berasap sendrian r...sekurangnyer jimat winston aku kn....kikikikikiki....

tgh ari aku dikejotkn dgn sms drik beliau...ayat dia berbunyik mcm ni..."pet aku rushing pi sepital...urgent case..ko kalo nk tau jumpe aku kt sane"...well a bit cuak bcoz of wat dia kesana....so aku decide tuk ikot perkembangan semase via sms...owhh baru aku tahu bahwe one of makcik"mak angkat kazen"..yg duk umah penyanyang lagik nazak n berade disepital.....ermmmm aku tahu sgt kalo knp dia rushing...since zaman kolej agik dia mmg suker pi tmpt tuh n wt kerja amal...even semer penghuni dah anggap dia mcm anak mereke..begitu juga dgn sepupu aku ni...even dia nmpk urban tp sgt sensetip dgn situasi mcm ni....aku kekadang join jugak.....

bebalik pade keadaan makcik tuh...sepupu cakap dah teruk..n mase ni baru anak anak dia muncul...fuhhh anak semer loaded tp mak sorang x nk jaga...base per sepupu story r...kalo aku pun bengang...dah hampir berpuluh tahun makcik tuh jadik penghuni rumah tuh...x pernah walau sekali anak dia dtg..tp biler mak dah nazak baru nmpk batang idong..tyme ni dah x gune nagis bagai nk histeria woi...

n opkoz sepupu aku org paling sedey..yer r dah mcm mak dia...even makcik tuh pun dia panggil mak...seingat aku ni kali ke 8 di hadapi situasi mcm ni....that meant da 7 org mak angkat or bapak angkat dia yg dijempot ilahi....sepupu ni gk jer luaran cam haram,,,sama mcm aku..tp aty dia baek giler doh...cuber korunk carik  siapa yg sanggup abiskn duit gaji tuk beli keperluan tuk diaorg..even juz beli kat mydin...

sanggup ketepikan hal sendri tuk pastikan mak n ayah angkat dia terjamin...even umah tuh mmg ade sediakan kemudahan tp dia akan puas kalo dpt turut serta...pernah sekali...tyme tuh dah kul 3 pagik..sorang pakcik ni x nk tido sbb nk beborak...penghuni laen dah tido...penjaga rumah tuh call sepupu tuk tenangkn pakcik tuh...ermmmm sepupu sanggup pi sane n slow talk n yg pasti berjaya..sudahnyer ngan sepupu tidow kat umah tuh.....

well tdik aku join sepupu kt sepital tuh bcakan al fatihah n yassin...tp keadaan makcik tuh masih x dew tanda positif...sepupu lak dah xmcm org..serabai jer aku tgk...ntah mkn ke tidak..yg pasti sehingga entry ni di taip.sepupu masih setia menanti makcik tuh..hope ade keajaiban yg berlaku....



~~~~xoxoxoxo...wit alot of love~~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan