Blogger Layouts

Ahad, 10 Julai 2011

mood aku kene cabar lah pulok.....

salammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...............adoyaiiiiiiiiiiiiiiiiiii ari aku hangin betol r mase pergi mall pagik tdik dgn kazen aku...cam setan sungguh mulot makcik tuh...ade ke nk maen tegur apa yg aku pakai n bawak...helllowwwwwwwwwwwwww aku x kenal sape ko pun makcik,,,,, ni tertiber nk maen sound ikot sedap mulot longkang ko jer kan...im sorik lah kalo aku mmg kuang hajor sikit ngan makcik tuh...adew aku kesah ngan ko makcik....meh aku citer.....

since semalam agik aku nk makan pudding ni...then aku ajukan pade kazen aku n dia pun teman aku pi mall tuk beli bebahan ni...well since pagik aku sgt appy n gembire giler jer...mcm dunia ni milik aku..yer r aku nk masak makanan peberet aku ni...so dress up baek giler r kiteorg...but us usual aku terover r sket...ngan spek mater cap converse n also aku bawak r converse yg baru agik beli..bau kedai agik  ni....

so masok je mall leh kater ade r mater yg mandang ke kami..as usual bile hang out berdua aku ckp omputih r konun...ngader ni x nk ckp melayu..well i sound stupid when speak malay....wah statement cam celake r pet ni.....so segalanyer berjalan lancar...semer list barang yg nk dibeli semer ade.....

so maser nk membayar as usual org malaysia kan kaye budi bahase so Q r tunggu giliran...well maser kt Q tuh belakang aku ade sorang makcik ni...ala bkn lawo pun...tua r gak tp bertudung mcm artis ni...gasak ko r makcik....then tertiber tinge aku dgr makcik tuh cakap....ni ha dia ckp mcm ni....

"amboi pakai beg mcm org perempuan"...so aku rase terhina r sgt..bodoh ke apa makcikt uh x kenal sport beg tuk pergi gym ngan beg yg dia pakai tuh..even beg dia tuh gucci...helllo aku tau r kalo ko beli kat pasar malam.....jgn nk poyoz...bau getah beg tuh pun aku leh cam lah woi.....so aku bengang r then aku jawap cam ni.....

"dah tuh kenapa lelaki x leh bawak beg kew..asal pompuan jer boleh".....wah lancang ni mulot aku...then makcik tuh leh jawap mcm ni...'tak der lah cakap jer"...wah nk menjawap ni...so aku bagik r sekali lagik kt org tua tuh...."laen kali x payah nak bz body pasal org"....terus makcik tuh diam....

so dak kt kaunter tuh pun senyum sinis jer...lantak r...bukan salah aku pun..dia tuh nk beramah x bertempat..aku cukup pantang org jentik emosi aku dgn statement bingai n bodoh cam makcik tuh buat.....so after bayar kt cashier aku terus blah dgn muker yg bengang..smpi sepupu aku ckp apsal....aku story r ke dia...ermmmmm dia je dia..tak tahu nk menangkan saper..but for me..aku x carik pasal ngan dia......

~~~~xoxoxoxo...wit a lot of love~~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan