Blogger Layouts

Khamis, 7 Julai 2011

adoyaiiiiiiiii......jgn puji melampau lah kawan...

salammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.....hahahahah nk update satu ag entry buley...ala buley lah...nape lak x buley ni kan blog aku...kikikikikiki.....ermmmmm ari yg panjang penuh dgn perkara yg best tp x sebest dgn apa yg aku dpt drik kwn aku....

tdik pi jelajah blog dia..amboi bkn maen lagik blog beliau dah berwajah baru...aku cembure ke...x lah gud for u..after byk pekera yg melande dia..so itz gud tuk cari sesuatu perubahan...ermmm kalo tanyer aku..aku dah cukup suker dgn wajah blog aku...ladybird tuh insert kesukaan aku....wah insert pun ade kesukaan erk....

berbalik padew tajok entry...sebenarnyer aku malu nk tulis..kang dikater berbangger n belagak poyoz..tp tuh yg aku rase biler diri ni di puji terlalu tinggi oleh insan yg bergelar sahabat....kalo dulu dia slalu puji di blog dia pasal aku..n arini pun dia masih memuji diblog beliau..but yg paling best dia puji kt fb aku lak...well da lame dia x buzz aku via fb..but today dia anta post kt wall aku yg hina..ermmmm sejak pakai blackberrry n register for blackberry internet service cpt jer dpt alert drik fb kalo adew komen baru yg masok...drik perbualan tanyer khabar.ianyer berlarutan ke kesah makcik yg sepupu lawat tuh...well kawan aku ni BERKAWAN baek dgn sepupu aku..so maybe dia tahu drik sepupu pasal makcik tuh...coz aku x cerite ke dia....

yg wat aku tersipu malu dia melambung lak puji pasal kebaekkn kami ke makcik tuh..ala jgn r mcm tuh kawan..semer org yg punyer hati n perasaan akan turut melakukan perkara yg mcm ni...juz letakkn kuarge u kt tmpt makcik tuh mesti u akan bertindak mende yg sama...mcm tuh lah aku n sepupu lakukan...ko sendrik pun tahu yg aku n sepupu sgt jahil kalo nk dihitung kebaikan yg dibuat lum mampu tuk cover kejahilan yg aku dan sepupu dah lakukan...so u x yh lah terlalu memuji kami..sbb kt luor sane masih ramai insan yg berhati mulia yg lebey layak tuk dapat segala pujian tuh...bkn aku x hargai..cume perasaan malu tuh sebenarnyer lebeh mengatasi....

sbb kalo nk dibandingkan dgn u..u jauh lebey molek sipat n budi pekerti..<----mesti u senyum simpul tyme ni kan...tp tuh r bro..1 je ko jgn r terlalu merendah diri....sbb kekadang sipat tuh akan wat org laen pijak pala u tau...Lol.....

~~~~xoxoxoxo...wit a lot of love~~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan