Blogger Layouts

Khamis, 14 Julai 2011

bila rasaku ini bukan rasamu....

salammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm........kengkawan semer leh x tolong ajarkn si pet ni mcm ner tuk maapkan kesalahan org..ala bkn pet x nk maapkan..tp pet sedeyyyy lorrr.....

perasaan ini menyesakkn dada...
bile kau cuber buke cerite duka....
dah aku bilang jgn kau rasa...
mengapa masih kau lagik mencuba....

jangan kau jentik memori semalam,,
biar aku semat disudut kelam,,
tak ingin ku ingat tak ingin ku pendam...
dikamar hati biarkan ianyer terus teremdam...

malam itu menjadi saksi...
kalau aku masih beremosi...
mengapa kau jentik lipatan ini lagik..
sedangkan kau tahu aku sudah bersendiri...

aku bawak diri ini terbang..
agar cirite duka turut melayang...
tak ingin lagik menoleh kebelakang...
biar perasaan itu datang menyerang...

biarkan jiwa itu terus berlalu...
tinggalkan aku dalam shahdu..
seeandainyer hati ini bisa tuk beritahu...
bahwa bila rasaku ini bukan rasamu...

~~~~xoxoxoxo...wit a lot of love~~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan