Blogger Layouts

Jumaat, 8 Julai 2011

TGIF!!!!!!!!!!!!!!!!!

salammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.....fulawei da ari jumaat..aku suker sgt..pasal da jadik kebiasaan ari jumaat aku akan keje half day jer...miahahahha...gasak r...sekurangnyer leh balik umah lepak n tido......n yes tuh r yg berlaku arini...balik umah hempaskan badan ke katil yg empuk terus aku tido.....smpi kepetang...n sehingga entry ni ditaip aku masih belum memaqndikan diri lagik.....

well arini pepagik lagik dah dpt new post drik kawan yg jauh....dia wish friday luck for me...dia ni pun mmg tahu kalo aku sgt suker friday...selaen keje half day...esoknyer sabtu aku bercuti...yeahhhhhh seronokkkkkkkkk giler......ermmmm arini gak aku baru sempat ucap thanxx to one of my beautiful prendd..dia ade adiahkan beg from jenama kegemaran aku...wah arge boleh tahan maaa.....terbaek wokkk....

ermmmmm jumaat arini ok jer...juz cuace a bit panas lor...ak per at least leh insapkan diri kan...tp kekadang sgt x tahan dgn kepanasan tuh...naek belengas r gak tubuh badan aku yg comei ni...as usual smpi tmpt keje org pertame aku jumpe opkos my sepupu lor..tayer pasal makcik semalam tuh....ermmm still x de tande +ve...well sabor je kn lah....hope dia kembali sembuh...

alamak baru tingat yg bahwe aku tak bayor lagik bil tuk berokbeng aku ni...cam ner lah leh luper plak akan bill ni..yg laen semer dah settle...aduss ni yg pening pala bile mikir ni...cash da makin kurang lor....x per r esok sebelum pergi majlis nyambut menantu singgah jap r kt mesin tuk bayor.....

since mlm ni tinggal sorang kt umah...nk makan pun x de selere...x tahu nk masok per agik...jap agik gode r peti ais tgk per yg ade...so korunk semer hav fun n enjoy wit lovly nite of friday.....muahxoxoxox...

~~~~xoxoxoxo...wit a lot of love~~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan