Blogger Layouts

Khamis, 14 Julai 2011

thanxx babe(my sabahan prendd)

salammmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.........adoyaiiiiiiiiiiiiiii enak sungguh dpt restkn badan yg agak gebu ni..siyes pas xtvt kenduri yg agak memenatkan..so ni tyme aku restkn badan,,,,,,well kat maner lokasi aku..ah kalo kengkawan aku mmg da tau port aku..kalo jiwa ngan kaco adew r port aku ke maner...even jauh pun aku akan pergi..janji dpt dgr bunyi deruan tuh..perggghhhhhhhhhhh nyaman dowh...

well entry ni aku nk tujukan kahs tuk kawan aku ever...ermmmm dj ini anak...well even aku x update blog n fb but for sure aku selalu polow u via blog u...ermmm thanxx sbb risokan i..for sure i masih idop n bernyawe...ntah r babe..susah i nk xplain kan ke u..bile melibakan insan yg u sayang...kang kalo i over meluahkan perasaan u lak x selesa...tp tuh lah hakikatnyer apabila manusia yg dikenali dgn nama pena petkeriz reezwan ni harus lalui..urghhhhhhhhhhhh susah sgt tuk i hadap sendrian....

u tahu kalo i sgt terluker dgn beliau...i x pernah rase bencik mcm ni dgn dia...i x prnh kering air mater dgn dia...tp mlm tuh i nages sepuasnyer..i x malu citer ke u..sbb u sabahat i...sabahat yg sgt i hormat dan yg sgt i jaga tutur kater tuk x nk buat u terluker...cecukup r i sajer yg terluka.....

babe tahnxx sbb rindu i,,thanxx sbb rindu fb ..n opkoz tah nxx sbb rindu ngan blog i....i cumer perlu kekutan tuk hadap semer ni...u tahu kalo amira idora byk tenangkan i...u tahu kalo beliau je yg tahu i dimana...n u tahu kalo dia yg jdik tmpt i ngadu..kalo dulu u tmpt i luahkan aty...bkn i x nk share ngan u..juz tak nak susahkan u lagik..sbb i rase dh byk i susahkn u....n dlm situasi mcm ni pun i masih susahkn u...

u jgn riso pasal i erk..insyaallah esok luse i balik semuler..kerje i pun da byk menunggu...thanxx sbb u jadik kwn i paling jujur...n tahnxx sbb u sanggup pertahankan i bile i dikutuk oleh kengkawan kiter..u tahu kan saper yg i maksudkan...well for sure i sgt rindu nk berburak ngan u via fb...

~~~~xoxoxoxo..wit a lot of love~~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan