Blogger Layouts

Selasa, 5 Julai 2011

bile cinta :) :) :)

salammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm....kikikikikikikiki....adoyai amik ko arini sampai 4 entry aku updatekan....wah dasyat tol semangat mlm ni....well since aku da fall in love wit poem so aku nk titipkn 2 agik tuk korunk.....

bile cinta x lagik untuk aku...
kenapa masih sengsara itu hadir...
bile cinta x lagik berlagu...
kenapa masih duka itu melahir...
bile cinta itu lagik bernafsu...
kenapa masih pilu itu menzahir....

bila cinta x lagik didada...
kenapa kau ade disanubari...
bila cinta x lagik bernyawa..
kenapa kau masih menghampiri...
bila cinta x lagik berjiwa...
kenapa kau datang mencari...

bila cinta x lagi menawan...
knp kau hadir tuk berkawan...
bile cinta x lagik ditaman..
kenapa kau hadir tuk hancurkan...
bile cinta x lagik berembulan..
kenapa kau jentik unuk kecewakan...

~~~~xoxoxoxo...wit a lot of love~~~~

aku bkn thomas edison
yg mampu tuk ciptakan cahaya lampu
bagik mencerahkan ikatan cinta kiter...
kerna aku tahu aku x punyer kehebatan itu...

aku bkn alexander graham bell..
yang mampu ciptakan telepon...
bagik menghubungkan dua dunia kita..
kerna aku juga tidak sehebat dia....

aku bukan leornado de vincci..
yg bisa melahirkan rase\cinta
dgn luahan pada kanvas demi nytakan cinta..
kerna aku juga tidak seseni beliau...

aku bkn shah jehan....
yg mengagungkan cinta pada muntaz...
dgn binaan agung tuk zahirkan rase sayang dan cinta...
kerna aku tidak sehandal dia...

aku bkn romeo....
yg kaya dgn ucapan madah pujangga...
demi terbitkn rase ghairah pada juliet...
kerna aku x seromantik beliau.....

aku adalah aku,.,
yang tetap menjadik aku...
yg punyer rase cinta nan satu...
demi melahirkan,,menzahirkan rase yg bertamu....

~~~~xoxoxox...wit alot of love~~~~ 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan