Blogger Layouts

Khamis, 14 Julai 2011

naper u jentik memori tuh.....

salammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.....hurrmrmmmmmmmmmmmm beberapa ari x update blog....even fb pun da ditutup acctnyer...da x de mood nk berFB bile tingat pe yg kengkawan aku lakukan pade aku,,,,alah aku tahu mereke nk bergurau...tp aku pun manusia mcm kalian gak..masih pun yer perasaan...alah x salah kalo sesekali nk bergurau dlm nada kasar,,,,but seingat aku r...drik dulu lagik mereke mereke ni selalu jer kutuk aku,,,,

that y lamer aku dok amik kesah bout fb n blogger ni..even lappy aku sentiase ngan aku sepanjang kehilangan aku ni...tp sumpah x kose nk amik kesah...even my blackberry pun sunyi jer drik alert from fb..yer r since dah cloz acct automatik blackberry pun akan terminatekn fb aku....

even aku x amik aty sgt..tp kalo dah selalu..menanah telinga dik...sedeyyyyyyyyyyyyyyyyy....kalo duk kutuk aku jer x per r..ni kalo dah libatkn aty n perasaan aku kekadang susah too say r...alah kalo dah libatkn my little pet n someone yg pernah berada dlm aty aku ni...aku hangin r gak....

but mase aku bacer segala kutukan tuh aku mmg x der mood..sumpah aku kekadang naek fed up ngan mereke mereke ni...ahhhhhhhhhhh knp perasaan tuh mesti wujud lak..even mereke semer dah mintak maap..tp perasaan ego n takot tuh menguasai jiwa r.....so aku decide tuk membuat sesuatu yg sgt susah...aku decide tuk cloz acct fb aku foe ever..sorri guyz kalo korunk rindu ngan fb aku yg sentiase ceria dgn makian tuh..ahhh kehilangan sudah sorang agik FBianz milik mark zukerberg nier....

tp x sure kalo ditakdirkan one day aku akan on kn balik..tp buat maser ni mmg x berminat sbb aty aku dah sgt terluker ni..sumpah x pernah terluker mcm ni..seingat aku r..tak pernah walau sekali aku kuarkn kater kutukan or makian tuk mereke...kalo tuk aku ni byk r mereke kuorkan....lantak r..so skunk aku da bebas drik segala cengkaman n kutukan kalian kan....hahahahahaha....dok prnh raser sgt appy cam gini....

aku ingat masalah aku dah settle..but mlm tuh gak terjadik sesuatu yg sgt dukakan aku..sumgguh dok aku sangke org yg aku hormat selepas mak n ayah aku tegarnyer lukakan aty aku ngan statementnye yg agak kurang ajar..bkn agak r..tp mmg kurang ajar...knp mesti jentik maslaah silam aku kalo u tak tau citer sebenar..yes ade yg i share ngan u..but ade yg i simpan sbgai rahsia..knp tegarnyer mulot u kuarkan ayat tuh..n i sungguh terluker...owwhhh knp dunia sungguh kejam erk ngan i...knp u tambah beban pade i lagik...

u noe wat smpi saat i cuber menaip entry ni i rase u da mati dlm jiwa i...amanah ibu u i rase dah erbang dibawak angin...i x nk tgk muker u,,,i x nk amik tahu pasal u..i u r nothing to me anymore...i swear to god kalo kesilapan paling bodoh yg prnh i lakukan adalah mengenali u serapat ni...yes aku tahu kalo ko sgt x sengaje tuk jentik kisah silam....tp knp dgn segale kater hine tuh....owhhhh sungguh x leh diterime akal kalo ko nk salahkan dia sorang atas apa yg terjadik...since 1st day u tahu i ngan dia..i dah nmpk riak wajah u x sukerkn beliau....salah ker kalo u berkorban mcm ne i korban tuk u...susah sgt ke u nk trime dia dlm aty i...

x semer pompuan mcm u pk...even u kecewe n frust dgn pompuan sehingga u membencik kaum hawa ni..bkn alasan tuk u hina n kutuk dia...yess kekadang pe u ckp ade benarnyer..tp i tegaskn bkn hak u tuk jatuh hukum atas per yg terjadik antara kami..at least u bagik muker ke mian..apa dia rase bile org kutuk mommy dia...even dia juz 5 year old..tp dia dah tahu pk n leh paham pe maksud tersirat yg u smpaikan....

im sorik kalo u x selelse dgn kehadiran entry ni...

~~~~xoxoxoxo..wit a lot of love~~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan