Blogger Layouts

Selasa, 5 Julai 2011

layan i-bagus bah(siaran ulangan)

salammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm....mlm ni bernafsu lak aku nk menaip kan..even mater dah a bit of rabak...tp gagahkan jua...sebab lamer kan pendam perasaan nk menaip..wah gitu...mcm org pendam perasaan kasih lak kan.....

well pepagik aku dpt buzz drik kazen suh masok wall kawan aku ni...rupenye adew something menarik..dia akan kuor tv tuk kali kedua,..selalunyer dia akan ckp ke aku n kazen..tp x dew ak kali ni..kalo x terbacer update kt wall dia kompen aku x tahu..owhh malangnyer siaran langsung tuh dah ditukar ke ari selase..kalo sebelum ni ari ahad.....

since x dpt tgk life seb bek ade ulangan,..tuh pun kazen yg ckp....so mlm ni aku  x sehat so aku layan beliau di tvi....nk dgr pengakuan jujur aku....

hahahahah..kali ni nmpk u da semakin selesa..maybe pengalaman lepas byk memberi pengajaran kot..well i x bekenan ngan partner u si helen tuh..dia mcm byk rendah diri n u lak byk kuasai konti...but bagus r tindakan u sebab u leh imbangkan dgn helen yg mcm gabra tuh...so far aku tgk u da byk berubah..maksudnyer darik segi pakaian..wah blazer ade penagruh kpop ni..like sgt..at least u berani kuor drik kempopong u tuh kan..satu perubahan yg sgt drastik but sgt memperseonakan....pastu carau take over konti pun sgt mengagumkan....cume kekadang sedikit x paham sebab u ckp punyer r laju...maybe next tyme u leh reducekn percakapan tuh......overall u sgt mengagumkan sbb ni kn cite cite u......tabik spring tuk u.....

~~~~xoxoxoxo...wit a lot of love~~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan