Blogger Layouts

Sabtu, 14 Mei 2011

bile mater pet berkace menahan deritew...

salammmmmmmmmmmmmmmmm korunk yg sudi membacer blog encik pet....


ermmmmmm knp hati dan perasaan aku terlalu ego tuk memaafkn beliau..sedangkn terlalu byk memori telah kami lalui bersame..yg maner perhubungan kami bkn sekadar ikatan persaudaraan..malah lebeh dr adik dan abg..haruskah aku meneruskn dgn sikap aku yg sebegini kerna terlalu geram dan kecewe setalah apa yg berlaku..siang dan malam aku sungguh tidak sempurna semenjak kejadian tersebot...tiap kali aku cuber lelapkan mater tiap kali itu juga wajah mereke berdua muncul seperti menghantui malam aku....ahhhh apa semua ni....adakah kerna aku terlalu berkire dgn masalah ini akhirnyer aku yg dihantui ngan ketakutan ini...sedangkan jiwa aku sentiasa memberontak untuk bercakap,ketawe,makan malah lepak bersame..tetapi di maser yg same seakan terdgr bisikan halus agar jgn aku lakukan itu...owhhh adakah bisikin iblis yg mahu aku terus berantakan dgn mereke...mengapa mesti wujud makhluk halaus itu menghasut aku tuk terus membenci mereke....sedangkan masih byk kesalahan org laen terhadapa aku..namun aku boley trime dgn kater laen give n take..tetapi tidak dgn mereke..tiap kali aku cuber ingin mengSMS beliau tiap kali itu juga terdgr ditelingan ucapan kater keji bersulam hina yg dilemparkan kepada aku....owhhhhhh adakah kerna aku semakin jauh meningalkan Tuhan atau ilusi semate mate....ermmmm sampai kapan harus aku begini dgn dunia fantasi aku.....


disatu ketika sewaktu sendirian di dlm lift..sedang aku berfikir apakah kesudahan episod ini...tertiber ditingkat 4 banggunan yg serba canggih dgn teknologi moden yg berdiri megah di tengah kote yg sedang menbangun tertiber daun pintu lift terbuker dan terus menyentak benak aku dr sedang mengalamun....owhhh knp harus beliau muncul disaat begini.....muker aku yg sedang tenang terase seperti tidak berdarah apabile melihat sekujur tubuh berdiri dihadapan muker lift......dgn pantas aku mencapai kacer mater hitam berjenama CARRERA yg baru aku beli malam selase lalu dan terus dipasangkan dimuker tuk menutup mater aku dari dilihat oleh beliau....mmg sengaje aku bawa bersama kacer mater hitam tersebot bagik melindungi mater aku dr pancaran matahari..owhhh ianyer amat bergune disaat begini cetus aku didalam hati....daun lift tertutup dan beliau berdiri disebelah aku...apa yg aku harapkan agar lift tersebot cpt sampai ke GF dan aku nk terus berlari ke kerete...tetapi knp aku raser terlalu lempab pegerakan lift ari ni..owhhhh apakah yg melandew..apakah ini satu ujian mu ya tuhan.....aku x mampu lagik tuk menahan mater ini...tertiber seakan berkace mater ini dgn genangan air mater owhhh adakah aku terlalu rindu ngan beliau kerna sudah hampir seminggu aku tidak bertanyer khabar sama beliau....tp aku tahankan agar air mater ini tidak terus meleleh..kerna aku tidak mahu beliau nmpk akan air azimat ini...kerna aku tahu beliau juge berperasaan yg sama dgn ku..tidak tahu knp selepas bertindak tegas semase presentation bersame beliau kekuatan dan kelancangan mulot aku seperti hilang...ketike ini aku hanyer mampu tunduk kelantai lift dgn diotak hanyer mau cpt smpi ke GF......"ting" thanx god finalely smpi juge aku ke GF..sebaek pintu lift terbuke dgn pantas aku meluru keluar dan menyelinap disebalik org ramai dgn meninggalkan beliau sendrian di dlm lift...tapi aku tahu mater beliau terus memerhatikan gerak geri aku....apa yg aku mampu ucapkan di dalam ati"maapkan aku KAZEN kerna bertindak biadap dgn menidakkn kehebatan mu di presentation"......


x tertanggung rase rindu ini padew beliau dan sahabat terbaek ku.....eh byk lak encik pet ckp..dah r ngah duk sesorang ni.kang x pasal pasal meleleh ayak mater den ni kang.....kemarin kan lepas encik pet update new entry encik pet berkunjung ke blog kawan encik pet..adess tersentuh lak ati n jiwa rage ni biler membacer entry beliau yg adew menyebot name encik pet...kebetolan same lak entry encik pet ngan beliau..encik pet cerite pasal dia n dia lak bercerite pasal encik pet...ah mmg agung tol persahabatan kami.....thanx babe sbb hargai i seadanyer..u baek r.....adesss tengah sedap nk updated entry dpt lak call from my prendd ajak lepak chill makan makan.....memule aku tolak tp dgr dia nk belanjew....terus setuju..kikikiki..mmg muker kuat makan r aku ni...lalalallalalalala..

k lah pembacer kiter jumpe di next entry... yg pasti tunggu sesuatu buah tgn dr encik pet tuk mereke yg suker mebacer cerpen....ahakssssss...........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan