Blogger Layouts

Sabtu, 21 Mei 2011

u ni klakar r babe.....

salammmmmmmmmmmmm......yippyyyy dh lewat mlm tp masih x ngantok...esok kompen mentari da atas kepala aku masih dikamar tidow...miahahahahha...suker tau bgn lewat....nk balas dendam sbb sepanjang minggu asik bgn awal pagik kn......kikikikiki..tuntutan tugas....MOJ<<<<mak ok jer.....lalalalalalla...

hahahahah...mlm tdik i off my BlackBerry coz charge kn...so segala org call n text yg masok mmg x smpi kt aku....melaenkan kalo aku on BB itu semuler...kikikikiki...so in de thiz morning i on my BB dan mak eh byk lak text yg masok...n aku begitu berminat dgn text from kawan aku sorang ni.....hahahahah apa da..merajok lak ngan aku kan....biar i jelaskn kat u lak erk<<<----kikikiki i pinjam ayat u ni babe...hahahhaha....wah terharu lak diri aku ni biler dia ckp smlm dia rindu aku tak terkawal...tertiber blushing muker lak..giler x blushing org jauh rindu tuh..but rindu as a prendd lor..korunk dun noty noty...LOL<<----lots of love.....eh da lamer lak i x text panjang ngan dia...tuh yg dia rindu kot..so pepagik pas bgn tidow i replied panjang lebar sms ngan dia...dammmm tertiber aku leh lak wat mulot puki ngan pi bocorkan rahsia pasal sepupu ngah diusha oleh kawan beliau....owhhh marah sgt dia ngan sepupu.....babe aku juz bersikap jujur..n dr riak text kamu aku tahu kamu masih menyimpan perasaan terhadap sepupu..ini terbukti dgn catatan suara kamu kepada sepupu melalui entry surat cinta untuk dia...wah so sweet i bacer..byk lak kenangan korunk kn..eh tertiber mesti adew name i kn..yer r sah sah i yg menjadik jambatan tuk hubungan korunk..n i jugaklah yg jadik batu besor as a penghalang cinte both of u...ish ish jahatnyer aku(mesti u akan ckp jgn salahkan dirimu pet..tp i ttp adew raser perasaan bersalah tuh)....biar aku berterus terang....ternyata kawan ko tuh yg memuler mengUSHA sepupu...but demi tuhan aku x tahu motif dia,,maybe nk sakitkn aty u...ntah i pun x sure....eh jap i nkbgik tau kt u yg sepupu dh reject cinta pendy...n u leh tgk kt wall pendy tuh pun kalo pendy x delete lh update tersebot....

babe..knp r u kene hadapi mendew ni alone...sedangkn u x berhak tuk dpt mendew sedey mcm ni...sedangkan dihari untie u kawen u shud be appy..tp u dikejauhan alone n ditebak lak ngan berite sedey pasal sepupu ngan pendy....i yakin hubungan u ngan pendy pasti regang angkare ini...i bgik pihak sepupu mohon maap padew u sbb dia dh tambahkan masalah u..tp percayelah sepupu sgt hargai u seadanyer....tdik mlm selepas balik mkn mlm sepupu ikot kerumah i....layan AF sesamer..then maser aku kusyuk melayan AF..sepupu lak terus melayar blog u...ermmmm termenung panjang sepupu menbacer surat cinte utk dia....terpacul drik mulot sepupu "masih dia ingat setiap bait bait cinta kiteorg"..surat pertame sampai ke3 indah je bunyi tp dia x sanggup nk teruskn ke surat finale....mencocok kolbu kater dia....ermmmm bana split aka banana boat...da x dew selere dia nk mkn desert kegemaran dia..sbb tingat kt u kater dia..n resepi tuh pun dia yg bgik..kikikikiki...alalalalal so sweet biler sepupu merajok ngan u kan.......

u nk tau x maser kiterorg kuor mkn...sepupu leh ckp kt aku...dia bkn x nk replied sms u..dia juz x sanggup nk tgk u sedey...dia tersenyum girang n mcm x percaye u buzz dia..even apa yg u buzz itu adalah mendew yg dia pernah buzz u....ahhahahah lirik lagu dedali kater dia..owhhhh so sweet....tp dr riak muker dia i nmpk dia mcm sedikit kecewe..n i nmpk takongan air di mater dia..cepat cepat dia alih perhatian supaye i tak terhanyut samer dlm emosi dia.....ehhhh u tau semaser perjalanan balik dlm kete i pasang radio THR....dammmm song by dedali keudare...owhhh penuh perasaan sepupu nyanyi lagu tersebot....smpi naek serak sore dia...abiz je lagu tuh i tgk tgn sepupu capai something....tertiber sepupu ckp..."pet ni kew cd yg saat bgik u...wahh 2 keping tuh"...i jawap jujur "yup"...u tau pe berlaku...sepupu amik 2,2 cd tersebot nk dgr....memuler i x nk kasi..yer rtuh kn adiah u kpd i....tp sepupu buat muker celakew@ sedey.. so i mengalah.....but sepupu janji on monday dia nk pulangkn..u x marah i kn biler sepupu pinjam cd tuh.,.....babe apa yg i leh ckpkn..u byk ubahkan khilaf sepupu..dr seorg yg liar n jahil sepupu dh beralih ke arah manusia yg baek..begitu juga ngan i..pengaruh u padew both of us sgt hebat....owhh sblm i lastkn catatan ni...sepupu adew pesan..sepupu suh ckp dia kim salam ke u..salam penuh rindu....bkn dia x nk replied text u..dia perlukan kekuatan semuler..sbb kekuatan dia u dh bawak pergi...dia nk u pulangkn semuler kekuatan dia...i hope u paham per dia maksudkan....

xoxoxoxo..wit a lot of love

1 ulasan:

  1. KATE U: i hope u paham per dia maksudkan....
    KATE I: Sanagt tidak paham :P

    BalasPadam