Blogger Layouts

Isnin, 30 Mei 2011

pet sgt terujew....

salammmmmmmmmmmmmm........

acctly post ni shud be last day..tp smlm ngantok sgt so x update sebarang post pun kt blog....ermmmm so today aku nk cover lah per yg sepatotnyer aku coretkn semalam....base on de titlle of my entry aku sgt terujer....acctly adew 2 mendew yg jadikkn aku sgt terujer...kt bawah ni aku layangkan apa yg sebatkan aku sgt terujew tuh.....

my 1st terujer adalah kerana kemenangan bergaya barcalona ke atas man u<----aku mmg fuck man u ni...since beckham dah x maen ngan man u aku terus x minat man u...palayer jew byk star pastu belagak poyoz..kikikikiki..kompen hangin peminat man u bacer statement berani mati aku ni.....well berbalik kepda bola yg aku tontan awal pagik ahad lalu...game bermula 2.45am..ermm aku da bgn n siap mandi kasi fresh badan...seawal sepak muler aku dh dpt rasrkn kemenangan akan jadik milik barca...n tekaan aku tepat coz padew minit 27 barca mendapatkn goal pertama melalui tendangan canti pedro.....kemudia padew minit ke 36 man u cuber rapatkn jurang ngan goal mamat alien si rooney...well abis separuh maser pertama kedua pasukan terikat ngan kedudukan 1-1....masok sepak muler separuh maser ke-2 barcalona menunjukkan permaianan yg sgt cantek dan kemas...dan tanpa diduge messi<peberet player aku niey>telah menyumbangkan goal ke-2 barca dgn sgt cantek sehingge mengelirukan penjaga gawang man u....kemudia david villa melengkapkan kemenangan barca dgn goal ke-3....berakhir maser tambahan 3 minit tiupan wisel pengadil mengesah barcalona juara untuk musin ni bgik piala liga juara juara......dgn kemenangan 3-1 keatas man u...kah kah kah kah.....
sebenarnyer aku sgt teruje ngan team chelsea n barcalona..
tp dlm lappy ni x dew lak logo barcalona..ilang..adew yg delete lah tuh...

may 2nd teruje pulok ialah meraikan kejayaan kwn aku yg berjaya melaksanakan misi on ai via TVi..hahahahah...aku sanggup x tidow pas game liga juara juara kerna x nk lepaskan satu satunyer peluang keemasan tuk melihat kawan aku keudara di tv...aku lak yg terlebeh excited....tepat 0915am siaran langsung bermule,,,even juz bersiaran selama 45 minit tp puas sgt dpt tgk kerja dia yg penuh glam..pastu siap pakai wodrobe kadazan dusun agik..mmg sempoi...tp pendapat ikhlas aku...dia masih tak tunjuk sipat sebenar dia n cover cover lagik maser keudare...but for sure u has done a great job babe...like sgt sgt....n yg wat teruje aku lagik ganda bile dia mention namer aku n kazen mase live tuh..hahahah teharu sungguh dpt pengitirafan mcm tuh...walhal aku dah warning dia suh sebotkn name kami..hahahahahah.....kalo diberi sekali lagik kesempatan kompen aku nk tgk agik ko keudare babe...hahahahah....

ermmmmm dr semalam agik aku raser x sedap badan cam nk demam jer....n mmg betol aku sungguh lemau je badannyer...so aku sgt yakin kalo aku demam mood aku akan turut demam...ermmmmm dammmmmmmm...tp nk wat mcm ner..sakit pening ni kurnian tuhan..so terime dgn redho okey encik pet..kikikiiki...


~~~~xoxoxoxo...wit a lot of love~~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan