Blogger Layouts

Sabtu, 28 Mei 2011

penat tahap gaban~~~~~~.......

salammmmmmmmmmmmmmmmmmmm....hurmmmmmmmm<---napas cam pendek jer..penat giler..minggu ni 6 ari kerje...dah macam buruh kasar lak....kikikikiki..tp mujur r jumaat aritu juz keje half day..so leh r rehat...arini pun kene kerja gak..adusss mmg penat...si kazen lagik kene bagik talk kater dia..hahahah padan muker dia..tertiber dia call aku membebel x tentu pasal..hihihihi lagk merungut rupenyer..org x respon per dia ckp...padan muker ko....kalo aku lah aku tangan jer mereke semer..baru mereke taw.....even arini adew kenduri kawen aku x pergi pun pasal komit padew kerja kan..kalo x kerna kerja tu satu kepentingan kompen aku pi umah kenduri...dapat mkn free....<<pet jgn merungut...kerje kene ikhlas taw...tu kan yg slalmu ko terapkan dlm diri ko>>

well even smlm(jumaat)kerje half day tp penat gak..pasal aku ni x reti duk diam....so aku bawak adik n mak aku pi round de world...hahahahah...x lah bkn reround sesajer jer..pi cari perabot bilik tuk kawen adik aku yg nomber 2 tuh....yer lh dia pun bz kerje so aku yg adew maser senggang ni..aku tolong r carik kn dulu ngan mama aku..bkn tolong carik jer..da siap beli n dah dihantar pun arini......ingat nk pi cowboy(pusat beli belah barangan murah)carik sikit sikit agik barang tuk sourvenir nk bgik padew tetamu..tp mase lak x mengizinkan...sbb  nk rushing pi KUANTAN PARADE<---antara compleks terbesar di bandar kuantan....ingat nak usha new gadget...hehheheeh..adew hati tuh nk usha yg baru bkn kew BB tuh pun baru beli kew,,,ermmmm kalo adew budget lebey mmg adew hati nk beli SAMSUNG GALAXY TABS....dah usha pun harga not bad lah...RM1599.99....kikikiki kalo iman x kuat didada kompen aku da sambar ipad tuh....hahahahaha.....semalam gak aku kuorkan RM70 tuk beli new betry for my BB...terbang duit aku...eh kt PARADE adew wat sale r..ermmm usha jer r...mama aku lak leh sambar baju tuk papa selai..seb bek dia bayor gune duit snedrik..kalo suh aku yg bayorkn....alamatnyer makin nipis..so aku wat senyum kambing n mama paham lol.....tertiber adik aku lak lapor..so kami lepak food court lu..mak datok baru aku pasan harga makanan kat sini mahal tahap hotel....pergghhhh lapor nyer pasal....pejam mater je lah bayor...sabor jew lah..beg arge ratus ratus leh beli kan..x kan lah bgik mama n adik makan pun nk berkire kew......heheheheh....so balik umah lak da penat sgt...smpikn maharaje lawak pun aku x layan..so tgk ulangan jer r.....

ehhh balik dr kerje tdik aku terus on my lappy dan tgk blog kawan aku...lorrr aku puji ikhlas lah...bkn nk amik aty or sesajer...kalo ko tak suker aku puji...ok kompem pas ni aku x puji dah...ermmmm puji salah..x puji pun salah...adoyaiii...tp maybe adew sebab kut dia x nk aku terlalu mengagongkan dia....tp mmg dah jadik jenis aku suker puji org even mendew tuh kekadang sakitkan aty kan...x salah kalo kiter puji org tau babe..sbb dgn pujian tuh akn buat seseorg tuh lebih yakin dgn diri sendrik...mcm i buat kt u...i tau u takot tuk buat kemunculan tuk TVi..that y i pujik n bgik sokongan tuk u..sekurangnyer akan wat u lebey yakin n bersemangat tuk kuor tv..tp kalo u raser x selesa ngan segale pujian melambung i....bak kater amir raje lawak r....im sorikkkkkkkkkkk...:(  <<,u pun adew tanyer i n to haf knp i x pernah citer pasal keburukkn u dlm my blog....u nk tau alasan i knp...ok lex me xplain to u n all of de reader......i bkn manusia jenis yg suker burukkn n sebarkan kejahatan org..apatah sgt x manis tuk nyatakan aib org..mak i dah ajar semua tuh..biar pe yg org dh buat kt kiter..simpan je dlm aty sbb ade hikmah disebalik yg terjadik..lagipun u antare kawan yg i sgt senang tuk kawan..so i raser x elok tuk i ceritekn padew umum ape yg u dah buat kat i..biarlah antare u,i n haf jer yg tahu...<<mesti u ckp i ckp x serupe bikin knp i leh maki n dedahkan aib kawan i arituh..in that case sgt berbeza..kerna kalo sekali dua i leh tahan n sABAR...tahap kesabaran manusia adew batasnyer..dan i leh sabar tak kurang darik 3 kali...tp dia dah buat i lebey darik 30 kali...i bkn malaikat atau rasul  yg adew sipat sabar yg tinggi..i manusia biasa>>...ermmmmm u noe wat babe..i ngan kazen dah kansel kiteorg nyer xtvt for tomorrow mornink..sbb x nk lepaskn peluang tgk u in tv..waa mesti cute u pakai baju kadazan dusun tuh..hahahah...pe yg i leh ckp maser on live tuh u jdik diri u sendrik n anggap listener n penonton tuh a part of ur family..tu akan buat u lebey selesa n rase dekat dgn audiance....ermmmm i pun akan pastikn mian tgk u..n i nk dia jadik mcm u 1 ari nanti...n satu agik hav fun wit dj sofea supaye both of u nmpk sgt nuetral on live..k keep up wit de gud work...




~~~~xoxoxo..wit a lot of love~~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan