Blogger Layouts

Khamis, 26 Mei 2011

apakah melandew pet!!!!!!!!!!

salammmmmmmmmmmmmmmmm.......hurmmmmmmmmmmm<boh sang nok mapuh lar..tobat dok pernoh ghase supe ari niey>hok ni kawang dok cakak gannu..kikikikiki.....

holllaaaaaaaaa..arini cuace panas sgt kn..smpi x tertanggung rase..apakah melandew hingga terjadinyer fenomena ni..rase nk sepak terajang jer semer org....tp tuh lah kiter perlu sikapm sabarkn...cakap sikap sabar ni aku respect ngan kawan aku sorang ni..mmg sgt sabar....mcm mcm dugaan dia..tp sabar hadapi dgn senyuman...tak gitu kawan...nk je aku ni duk tmpt ko n punyer sipat sabar mcm ko...so far ko mmg terbaek...jap seingat aku lh kan antare dugaan yg melande dia r...kene tukor ke penempatan baru di kk dr tawau..fuh tyme tuh dia down giler..hahahaha aku dtg n pujuk dia suh sabar..dia kan anak harapan kuarga...tp aku sgt paham penderitaan dia tyme tuh....kalo aku pun aku feel mendew yg samer..yer tempat jatuh lagik dikenangkn...mcm mcm dia text aku..x nk tinggalkn tawau lah..rindu kengkawan lah..yg pasti akan rindu kuarge..yer r dia ni even anak sulong tp cengeng ngalahkan anak bongsu...hahhahaha...pastu dugaan dia dtg lagik..dirompak lak..dia x ckp kt aku kene rompak,,aku tahu pun dari FB dia..kater kawan kn napew x ckp kt aku..eh pet ko bangang kan..sah sah phone dia pun kene rompak cam ner dia nk text ko...hahahahahah...betol gak erk...kikikiki,,,sekali lagik pet tunjukkn kebangangan dia...hahhhahaha..x kesoh lah...even i bangang tapi i cute..kah kah kah,,,,x dew org nk puji..so i pujik diri i sendri....back to de story>>>aku siap mintak acct bank dia nk bank in kn duit tuk dia..tuk wat belanjew n beli new hp...tp pulangkan r balik duit tuh nanti..tp as usual dgn rendah diri dia tolak..n aku x nk memakse...tp yg pasti dugaan paling besar biler salah seorg saudare kandung dia smpi skunk tak punyer kad pengenalan...tp as a brother dia rela berkorban tuk kebhagian adik dia..kalo aku punyer kuase yg besar mesti aku da tolong dia n adik dia..tp aku pun sebahgian darik rakyat jelate yg setaraf dgn dia..tp aku awal sket jer tgk dunia ni dr dia..sbb aku lagik tua dr dia..haaaa sikit jer tuanyer.....ko jgn pasan ko muder erk...eh aku raser tajok entry ngan isi entry aku ni dh jauh pergiknyer...tp x per ah..x puas agik ckp pasal kwn aku yg terbaek...ala kengkawan yg laen pun baek n best tp x mcm dia...sumpah aku ckp,..aku x pernah jumpe dia...juz ckp dlm phone n ext pastu via skype..tp best sgt lyn dia borak...even kekadang mmg x paham ckp dia....tp aku iyakan jer....aku suker aura ngan dia...dia even pangkat adik tp minded dia lagik hebat dr aku....pernah sekali aku bercakap dgn dia dia telepon hampir 1 jam..tyme tuh dia lagik krisis sama kazen....so aku tau dia sedey..so aku call nk temankan dia..dia ckp dia lagik di one borneo...dlm aku n dia sedey aku leh gelak biler dia ungkapkan ucapan ni"tidak pet tidak"...hahahah aku tahan perot nak gelok..tp cover nanti dia pk aku ketawekn dia malah dia lagik duker kan....ampunnnnnnnn....tp tuh r dia one of my best prendd ever...andai aku diberi pilihan sama adew wang berjuta atau persahabatan ngan dia..aku rela pilih dia..sbb ikatan persahabatan kami yg terjalin tiada nilai hargenyer didunia ni..andai sehingga akhir hayat i didunia ni i tak pernah punyer keizinan untuk jumpe u..tp percayelah demi tuhan i sgt berpuas hati n bersyukur punye teman mcm u..u bkn hadir saat i senang..n u juga adew tyme i dlm duke..ermmm semuanyer diatur secare x sengaje..entah mcmner kiter leh kawan serapat ni..kalo dipk secare logik mmg x masok akal..dr laman web tagged kiter terus kekal kawan ...dr muler maki n carot di forum same laici n edgez...ermmm kalo pk balik i leh senyum...kuasa tuhan yg rancang<---owh i tacing r plak babe...ntah tyme i dlm duke even wit my life or ngan kazen u akan dtg tepat pader masenyer...sumpah i x sanggup tuk hilang u apatah buang u jejauh dr ingatan i...maybe kater kater i ni akan buat kengkawan i yg laen marah....tp mereke ttp adew dihati i jugak...so kengkawan i yg laen even x polow my blog jgn iri hati sbb korunk pun terbaekkkkk....

alamak dah jauh i menyimpang...eh tdik kawan i<<--lor x abiz lagik kew pet......sms i....dia ckp dia bacer entry i...hahahah mmg pun kene bacer sbb ko kn polower aku..begitu gak aku polower ko...ala entry tuh mmg aku luahkan tuk legekan aty
yg membare...but after aku luahkan aku sgt lege..x pernah raser lapang n lege mcm tuh...yess kawan bkn niat aku sengaje menghalang ko kwn ngan dia..tp aku harap ko paham...

eh darik tadik n entry yg lelepas aku sebut kawan,,prendd,,sahabat,,babe...tp korunk mesti nk tau sapew beliau kan...ermmmm dia kawan aku yg terbaek ever..babe leh kew i mantion ur name...i bgik name pena jew r...dia ialah dj saat atau lebey senang dikenali dgn name kakanda saat...one of the best dj in town..u guys cannot find de best ever dj like him....if u dun believe what im juz say rite noe...plzz alert on thiz sunday at TVi chennal 180 via astro<09:15am till 10:00am)

                                                                            
~~~~xoxoxo..wit a lot of love~~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan