Blogger Layouts

Rabu, 25 Mei 2011

fuhhhh.....perasaan aku berkecamuk :(

salammmmmmmmmmmmmmmm.....<-----mcm nk tak nak je bagik salam......

smlm tak update sebarang entry pun...memuler sgt x dew mood dh nk ber blogger skunk ni...entah mmg perasaan tuh wujud smlm...raser nk delete je acct blog ni...ntah tapi yg pasti adew kaitan dgn mereke...mereke ni adew yg aku syg sgt..adew yg aku terlalu benci sehingga tgk muker pun aku da tak sanggup...dammmm....knp disaat aku baru nk bermuler tuk menjalani kehidupan yg tenang knp ini harus terjadik...sungguh celake perasaan ini...dan sungguh celakew mereke dia..dia yg aku anggap kwn tp berani coba untuk menikam aku dari belakang...bertunang konun..kenapa x cakap dah kawen..yg pasti perkahwenan yg konon diikat atas dasar cinta sebenarnyer utk cover diri sendrik..kalo dah dasar pecinta jantan knp x nak berterus terang..knp nk guna persahabatan aku ngan dia tuk bina hubungan celakew ko.....tolong lah..aku x suker biler aku diperguna tuk kesenangan ko...

yes aku akui ko kwn baek aku..tp aku x sangka aku punyer kawan mcm celake gaye ko...ermmmm kebodohan paling pasti biler aku kawan dgn ko 14tahun dulu..knp aku mesti jdik kawan ko..knp mesti ko hadir dlm diri aku...mmg senang ckp persahabatan ni tercipta kerna ilahi..aku x pernah sesali malah salahkan ilahi atas persahabatan aku dgn ko..tp aku raser diri aku manusia paling malang biler ko jdik kawan aku...mmg drik form 1 aku berkawan sama ko..indah kan..gelak ketawe,nanges sedu kiter lalui...ko kene tampar dgn cikgu ko nanges aku slow down kn...kiter sesame kene denda melalak mcm tarzen..dua dua muker cuak n takot..tp kiter lalui tanpa byk bicare..kerna kiter masih muder....maser berlalu..dari sehari ke sehari perangai setan ko makin mengjengkel kan aku...urrgghhhhhhhhhhhhh aku malas nk ingat n pk...tp tiap kali aku cuber tuk buang ko...memori indah kiter muncul..sapew antara kiter leh luper..trip pergi melakew...melalak bagai nk giler dlm kete lagu melly goslow....trip pi kelantan...teman ko pi buat dose..pergi jumpe jantan ko nk wt maksiat..sampai bilik otel aku diketok oleh pencegah maksiat..tp ko lagik senang kat rumah jantan tuh...yess aku diam n bleh gelak..konon sbb ko kwn.....lantaklah janji ko puas...maser pantas berlalu....aku malas nk citer keburukan ko lagik padew aku....ko bertunang..aku bangger kwn aku nk bertnang even aku x pasti betol kew dia ni nk tunang...dah muler suker pompuan kew...ah bagus r..kater aku dlm ati....pastu dpt berite ko nk kawen..yes aku menanges bagai nk selak..sorang agik kawan aku nk kawen n tinggal aku sorang masih"single'....x per aku doakan ko bahgia.....tp biler ko cuber kutuk n tikam aku dr belakang aku tak leh trime...dan yg aku x leh trime biler ko kutk aku dgn kawan yg aku hormat dan aku sanjung.....ahhhhh mudah betol lelaki dah kawen bgik number padew lelaki laen..alasan nk berkwan..wat de fuck n kepala bapak engko nk berkawan..pastu siap merayu bagai nak selak suh kawan aku ni text ko..apa makne tuh bai...tak kan tak bahgia dapat burit....jubor jugok ko nk try agik...dah dah r ko buat mendew tak elok tuh...,..kalo ko nk try dgn jantan laen pergi jahanam r ko..tp bkn dgn kwn aku yg naif ni...aku bkn jeles..tp yg nyata aku sgt marah biler ko text dia n ckp yg bkn bkn pasal aku..ah sudah lah wei...ko dgr sini baek baek....bermula dari saat ini aku x pernah adew kwn yg celakew mcm ko...kalo selame ni aku tahan,aku sabar sbb aku syg persahabatan kiter...14 tahun tuh..lamer...tp aku x pernah menyesal buang ko dlm idop aku....aku dh padam namer n muker ko dlm ingatan aku...berbahgia r ko ngan bini ko tuh....dammmmm....(urrgghhhh lege sgt..........)

kawan aku kt sabah...yes aku mintak maap sbb tengking n marah ko..nk tahu knp aku bersikap mcm tuh...sbb aku x leh trime biler ade org tikam aku dr belakang...knp x berterus terang dr awal...knp takot aku marah...kalo slame ni mcm mcm ko share ngan aku...tp knp biler diaq dh kwn ko..napew ko tak share ngan aku..aku dh agak since aku bacer blog ko...aku tahu mmg dia..tp aku pendam je,,n tak nk serkap jarang..so skunk ko bleh bacer kt atas tuh knp aku tak nk ko kwn dia..ko tahu betape hancur aty aku biler aku dpt tahu hal ni...ko tahu betape nsedey n kecewa aku maser tuh...aku lagik memandu biler aku tahu berite tuh...aku hampir langgar belakang lori ade ko tahu...x kn..tp x per aku tak salahkan ko...ehh ko kwn ngan dia nk tenangkan pikiran..ko lagik alone..yer lah aku n sepupu slalu buat ko rungsing..tp knp mesti ngan dia ko luahkan,,maner pergi gie,,maner pergi blusher..knp x luahkan kt mereke....owhh waktu dah jam 1 pagik...apa motif  lelaki dah kawen text lelaki bujang jam 1 pagik...ermmmm lu pikir r sendrik.....owhhhh dia amik berat pasal u,,dia baek dgn u...abiz tuh slame ni i amik ringan pasal u,,i jahat dgn u x gitu kali....urghhhhhhhh......<----ni yg i pk sblm u text n jelaskn kt i...but after u jelaskn i paham..i jadik cool ngan bantuan kazen..yes knp i paham..sbb i syg persahabatan kiter...yg pasti i tak kn buang u mcm i buang kawan tdik..eh tuh bkn kawan tuh menatang kalo u nk tau....(sowik kalo kater kater i terlalu jalang).....

kazen......knp u tak berterus terang dgn i kalo u da ok dgn kawan i..knp u takot i jauhkan diri dr u...bkn mcm tuh...u da pernah kecewe..so i x nk u sedey lagik...tp i percaye kawan i sgt syg u..yer lh u da curik aty dia...kalo u x syg dia mesti u dah pulangkan ati dia kn...u ingat i x tau u buzz ngan sapew mase teman i shopping kaen smlm..ngan kawan i kn..tp biler i tanyer u ckp u buzz ngan mama u...look masih nk cover kn...kalo u betol syg dia i x kesah lah..pandai lah i bawak diri...dun worri i pun da slalu diketepikn oleh u when u ngah appy..biler sedey baru carik i kn...ampunnnnnnnnnnnnnn.....babe i bkn peranoid jauh skali cemburu u ngan kawan i....tp kekadang i nk jugak u phm yg i ni manusia bkn haiwan...i ade perasaan gak kn..i nk gak adew kawan borak..u biler dah pokos text ngan kawan i..i dpn u pun u ignore kn..but i sure pas ni i tak kan emo dah....i nk u appy jer..jiwa i kental dah.....ermmmm yg pasti u x kn sabar nk tunggu on thiz sunday kan....hahahahahah......k lh...after per yg berlaku..syg,kasih n cinta i pader both of u x pernah pudar....sbb u n sabahan yg terbaek.....ermmmm sabahan lagik baek kot sbb slalu ucap kater maap....hahahahah....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan