Blogger Layouts

Rabu, 18 Mei 2011

pet<<-------------knp ko sgt bangang.......

salammmmmmmmmmmmm korunk......

hurrrmmmmmmmmm arini semer kerje yg aku buat x jadik...sebab ingatan aku juz padew my kawan ever....mcm aku dpt rase aku dia ngah raser skunk ni...disebabkn kebodohan aku dia yg kene tanggung azab..acctly aku sendri penah raser azabnyer bile ditinggalkan oleh org yg kiter syg..tp demi tugas aku gagahkan juga diri pi keje..kalo x cukup iman kat dada kompen sungai pahang aku terjun....mungkin apa yg aku rase tuh turut dialami oleh dia skunk ni...arrggghhhhh knp mesti aku yg bukak jalan utk mereke berdua...kalo aku tahu kesudahan dia mcm ni demi tuhan tak akan aku kenalkan diaorg berdua....dr niat sekadar nk cabar sepupu tuk kwn ngan dia..tp x sangke yg hubungan mereke seserius kemudiannye...dammmmmm pet knp ko tegar buat mendew ni..sbb ko org laen kene tanggung gelore jiwa..sbb ko org laen yg merane n sebab ko jugak org laen x bahgia....<--------tp aku sekadar nk tolong.....

arini gak aku berkeputusan untuk pulang dari keje sgt awal..awal dr biase kerana aku sungguh x dew mood..sbb pekare ni muncul lak kat pala aku..balik kerumah aku on macbook aku n tgn aku ni pantas jer mencari blog milik aku....juz nk update pasal laen..but mater ni terpandang new entry kt blog kawan aku...owh bacer dululah....n sumpah air mater aku x dapat dikawal setelah menbacer 2 entry beliau....sungguh dpt aku rasekn betape sedey n kecewenyer dia...seperti dpt aku rasekn penderitaan dia...sumpah aku dh anggap dia seperti adik aku sendri...x tergamak nk terus bacer entry tersebot..sebab terase pilu betol..owhhh betape sedeynyer dia sehingge tegarnyer beliau menjual new hp yg dibeli setelah dirampok temph hari.....aku tahu dia syg sgt hp tuh...yer lah hp tuh jugak yg dia gune tuk text aku n sepupu..masakan dia tegar tuk menjual..so aku decide tuk beli hp tersebot....aku dh text dia tp masih menanti jwpn..dan aku benar benar berharap yg dia akan juah hp itu kpd aku..siyes biar aku simpan hp tu....sbb dia beli hp tuh tuk text ngan sepupu...opkoz byk kenangan dgn hp itu....

owh sedang asik cipta entry ni...tertiber aku dikejotkn dgn nada dering bad romance dr BlackBErry aku...ahhh knp dia telepon aku saat mcm ni..bkn kew dia masih diopiz......terganggu lak penulisan aku.....owhh sepupu call ingat nk apew..rupenyer cari aku x jumpe..mmg r tak jumpe..sah sah aku dh kt rumah....ermmmm drik riak suare aku tahu dia sedang bersedey...mcm kawan aku judak...nk jumpe aku kater dia..walhal mmg mlm kang jumper pun kt futsal...aku tahu dia alone tuh..yer r bkn kew tyme ptg bergini dia patotnyer berbalas text same cinta hati...tp tuh dulu....entah lah aku pun x paham dgn cinte jarak jauh....tp satu jer aku nk tgk..kalo betol setianyer cinta dia pader SABAHAN adakah dia akan ke valencia ujung minggu ni..sbb dulu dia pernah berjanji tuk tidak akan kesane kerna hormatkan si cinta...juz wait n see...<<---owhh i sendrik pun dah x pergi sebab x elok lh tmpt cam tuh.....peace.....

xoxoxoxox wit a lot of love....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan