Blogger Layouts

Jumaat, 20 Mei 2011

mood itu masih menguasai......

salammmmmmmmmmmmmmm..............fulaweiiiiiiiiiiii keh ghase bosan nok mampuh...<-----org pahang nyer stail ckp......kikikiki....

ermmmmm x tau ape r nk ckp arini...sbb masih terase kerinduan itu...rindu padew sahabat....sahabat yg sgt terbaekkk,,,terbaek dari segalanyer....hahahahah....x tahu bakper tertiber timbul perasaan itu padew sahabat...sedangkn aku sendrik yg memulakan isu ini.....ermmmmmm pagik tdik dpt msg dr sahabat....fuh sahabat dah pandai ckp TGIF<<<thanx god itz friday....terkejot aku bacer....setau aku dia ni bkn suker ngan singkatan mcm tuh....hahahahhaah bagus r tuh...mmg r not gud kalo gune singkatan mcm tuh..tp sesekali biler org x biase gune tp gune leh dtgkn senyum padew bibir....n itulh yg terjadik....babe u ni lawak r....maner u blajar TGIF tu....oppss i tau hehehehehe......

tp i x sempat balas pun text tuh...yer r lagik bz di konti...hahahaha tertiber konti mcm lh i ni dj radio kn...tp kalo diberi peluang tuk alami pekerjaan yg penuh glam ni..kompen i cuber..tp adew ker pendengar aku...giler sore pun kelaut..ckp melayu pun lintang pukang adew hati nk jdik dj..kikikikiki....

arini aku juz update sekali jer kt FB aku...ntah r..since aku delete dia dr FB aku mcm da x semangat nk pokos ngan FB...hahahaah ngan FB pun leh x dew mood kew..apa daaaa pet ni...tp tuh r....ehhh kengkawan percayer x aku ckp tiap kali aku on9 FB aku mesti singgah wall sahabat....hehehehe bkn mendew suker bacer update dia yg kekadang luor kawalan...kekadang x paham gak sbb  dia gune sabah language sometime...hahahaha kalo maser kolej dulu kiter disuruh pilih 3rd language...same ader mandarin atau prancis kn....tp kalo adew bahase sabah...aku rela pilih bahase sabah...unik dowh....kikikikiki....ermmmmm kalo dulu FB dia jdik tmpt aku singgah...but skunk blog dia lak jdik pilihan aku...ermmm sonok dowh bacer entry dia..even kekadang dia terlalu jujur.....tp tuh mmg sipat dia yg aku suker..jujurrr....jujur dlm berkater kater..dah x ramai manusia jujur abad ni....tp ndak dia....<<eh tercakp "ndak" plak...tuh bahase sabah..kikikiki... 

ermmmmm tdik maser dok belek entry dia yg lelepas mater ni terpane lak bacer entry bln JANUARY 2011...aduss pengorbana seorg abang terhadap adik...sungguh menyentuh kolbu...hahahah aku sgt suker semangat itu sahabat....ko mmg dicipta tuk bikin org bahgia even jiwa n diri ko sendrik terluker....keep it up wit that spirit babe....cayok cayok.....ermmmm nk tanyer sket...bleh tak kalo ko pas kan kat aku sket semangat tuh...hehehehhe.....ermmmm tp kn dlm suker tuh...tp tersentuh lak jiwa ni..adew satu entry tuh ditujukan lak kt diri aku...hahahahahaha...babe dun worry i da bacer n i paham.....hahahahahah.....saya sgt syg kawan saya yg sorang ni.....LOL<<Lot of love......

xoxoxoxo....wit a lot of love....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan