Blogger Layouts

Isnin, 16 Mei 2011

bile rindu itu dtg bertandang...

salammmmmmmmmmmmmmm.......
memuler tdik pas siap mkn meggi aku ingat nak tidow terus...tp tertiber mcm mual lak perot aku..yer r aku jarang sgt mkn meggi tp mlm ni beria plak tekak ni mintak tuk disuapkan dgn meggi..tp as usual tak pernah abis sebungkus meggi tuh....maybe dah diajar oleh mama aku supaya jgn menikmati hidangan tersebot kot...maklumlah terlalu byk bahan perase dan yg pasti tidak elok untuk kesihatan....kenapa r masih ade dijual dipasaran kalo sah sah makanan tuh tak bagus untuk kesihatan....ah lupekan je lah pasal meggi tuh....>>>>>kalo semalam aku telah mencube tuk mencipta sebuah cerpen dan yg pasti cerpen pertame aku tuh sungguh lintang pukang tata bahasenyer..aduhh kalo dibacer oleh guru bahasa melayu aku...kompen akan dijerit oleh beliau seperti ini>>>>>>reezwan berape kali saya cakap gunakan bahasa yang betol dan saya cukup pantang dengan penggunaan bahasa rojak ini..awak nak kene dengan saya ni<<<<hahahaha tuh lah dia cikgu bahasa melayu aku disekolah menengah kebangsaan tengku abdullah<<<antare sekolah terbaek di pahang... puan zaimah manaf...selamat hari guru cikgu....

well arini dh masok ari ke berape entah aku x bercakap dgn seseorg..sesungguhnyer rinndu itu datang bertandang setiap kali bile aku bersendirian..dtg menerpa bersame dibawa oleh sang angin..tiap kali tibe perasaan itu di jiwa ini akan aku cuber alihkan perhatian tersebot even aku sendri mmg tak mampu untuk menepis perasaan ini....bagaikan tidak lengkap hari kerja aku tanpa mengingati apa y telah dia lakukan..hanyer kerna rase cinta yg mendalam kepada sang kekasih aku yg terkene tempiasnyer..ahhh malas lah aku ungkit kisah lame tuh..mendew dah lepas...tp tiap kali aku cuber untuk melupakan tiap kali juga wajah mereke muncul diruang kotak mater aku...sudah puas aku cuber persetankan apa yg berlaku,,tp kudrat manusia biasa tak pernah betah tuk menangkis.....begitu juga dgn hari ini...owhh bercakap tengtang hari ini baru aku pasan kenapa beliau kelihatan agak moody..tak seperti biase..wajah polos dia kelihatan sungguh sugul adakah dia lagik sedang di landa musibah dgn kuarga atau dgn kengkawan atau juga mungkin dgn si pencinta.....yang pasti dia kelihatan seperti tidak bermaya....kalo sebelum ini telepon bimit tidak pernah lekang ditangan beliau..tiap waktu dikirim text..tp tidak berlaku sejak seminggu yg lalu...semenjak bermule pergaduhan kami dan bermula dari situ aku perasan yg sudah jarang melihat dia memegang telepon bimbit....ermmmmm tp yg nyata dia dah tak seceria dulu..adakah aku puncenye atau si pencinta yg menciptanye......

owhhhh saper aku untuk mengambil tahu hal dia..bukan kah sudah jelas dan nyata bahwa kami suda tidak punyer sebarang ikatan kerna keceluparan mulot beliau yg inginkan putusnye ikatan persaudaraan yg terbine sekian lamer......walau aku tahu yg dia sebenar terpakse mengeluarkan ucapan keramat itu demi menpertahankan maruah si pencinta.....ahh persetankan lah..janji aku harus terus melihat kehadapan demi memertabatkan kerjaya aku di puncak dunia...wah aku bercakap bagaikan seorg pemimpin negara...kikikikiki....ok lah sebelom terlambat dikesempatan ini aku ingin mengucapkan selamat hari wesak<<<even aku sendri tak pasti apa itu hari wesak>>>kikikiki statement bodohkan diri sendri ni......

adiosssssssssss...xoxoxooxoxo.....wit a lot of luv....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan