Blogger Layouts

Isnin, 23 Mei 2011

kikikiki...pet punyer hobi pelik.....

salammmmmmmmmmmmmmmmm,,,,..kikikikiki....rindu tol aku korunk selepas semalam tidak menulis...ala semalam aku lagik shopping hahahahahha...dah balik rumah penat lak jadiknyer..memang nk update entry...tp capek amat deh...owhhh yg pasti even tak update entry tp aku ttp singgah kejap kt blog my best prendd ever....amboi dh cantek erk blog ko..jeles aku..tp aku tumpang bangger..yg pasti aku pun bikin blog secantek kamoo..boleh x????tp kenape pinky erk kalernyer...slalunyer kalo pinky ni sensetip orgnyer..opsss kamoo mmg sensetip pun,, baru beberapew ari di ignore di sms dh mau merajok lagik...hahahhaha...jgn marah erk nanti ko dok kiut..base on kazen ckp lor yg ko ni kiut..kah kah kah....tp aku x nmpk pun dimana kiutnyer..yg aku nmpk botak aja...kah kah kah kah....amboi aku gelok jahat niey..ampunnnnnnnnnnnnnnn......

eh sepanjang minggu lepas entry aku byk yg emo jer..but arini aku nk citer pasal laen dah..even aku dah settle ngan kawen aku...so aku appy jer....entry kali ni nk ckp pasal hobi aku yg sangat pelik..tp x r pelik bgik org yg punyer hobi samer ngan aku...hahahah mcm ner nk ckp erk...acctly aku cukup suker kumpul beg...tp x dew r beg yg mahal sampai ribu ribu harganyer...tp kalo dijumlahkan semua harga beg aku tuh mmg smpi ribu ribu....hahahaha.....aku mmg fanatik ngan beg sandang ni...lagik besar n berseni beg tuh lagik aku suker n berusaha tuk dptkn...acctly aku bkn r beg berjenama seperti LV,PRADA,GUCCI,DOLCE N GABBANA...tp more tuh sport beg...aku mmg cukup fanatik ngan beg berjenama CONVERSE ni....knp aku suker beli yg besar..sbb aku leh letak byk barang dlm 1 beg....like,sejadah,pelikat,perfume..wallet n etc...kalo dihimpun aku rase hampir 50biji dah aku adew...kesemuanyer masih elok dan bleh digunekan...mcm mcm kaler adew..kekadang adew yg merajok sbb aku jarang pakai....dan yg pasti aku baru tambah koleksi terbaru aku....hahahaha aku baru beli beg converse baru.....dan setakat ni...itulah beg paling mahal yg aku beli RM179.99..
my new collection from CONVERSE..

kekadang pun aku terpikir gak rase boros tp nk wat mcm ner...hobi ni bermule since aku punyer duit sendrik..even kalo pi mall tokey butik converse kt ECM,parade n megamall dah kenal aku..coz aku antare reguler costumer mereke...leh kater tiap 2 bln sekali mesti aku pi butik mereke ni tuk find out kalo dew new collection...kekadang pekerje butik ni akan hallo hallo aku tuk bgtaw kalo tiber new collection...sebolehnyer kalo leh aku nk jdik pemilik pertama bgik new collection...hahahahahah....aku mmg x leh tgk beg beg ni semer..kalo juz nk survey jer..tp biler dh dpt sentoh n belek terus TERBELI.....hahahaha adew kew terbeli....kekadang my best prenn si alya slalu sound i...i rela abizkn duit tuk beg dari mendew laen....bgik aku lah kan dpt bau aroma beg converse ni mcm 1 terapi..ilang segala penat keje kalo dpt beli beg yg berkenan....hahahahah...mak aku pun slalu gak bising pasal hobik pelik aku ni...tp nk wat cam ner...masok tinger kanan kuor tinger kiri....kikikikikiki....kt bawah ni lak antare koleksi yg slalu aku gune...

separuh dari beg yg aku slalu gune...hahahah dh mcm display kt butik converse lak..


hahahahaha.....kalo dipk tak elok membazir selagi beg tuh leh gune knp kiter nk beli yg baru....tp kalo punyer rezeki yg lebeh x salah kalo kiter beli tuk simpanan..maner lah tau nanti leh gak aku bgik padew adik,anak kew kan....lagipun beg ni makin lamer makin berharga..vantage katerkan....kikikikikikiki....ermmmmm kalo kat bilik aku ni..separuh jer mmg tmpt simpan beg ni jer....tp selaen beg aku suker gak beli kasot converse ni..tp kegilaan aku terhadap beg converse ni mmg x leh dinafikan....even harga dia jauh beza ngan jenama antarabangse yg laen..sekurangnyer aku masih punyer koleksi bertaraf antarabangsa kan....korunk adew kew...kah kah kah,,,,gegurau jew...hahahahahah.....

xoxoxoxo...wit a lot of love

Tiada ulasan:

Catat Ulasan