Blogger Layouts

Isnin, 13 Februari 2012

.sowikkkkk terpakser menipu u.

salammmmmmm fanzzzzzzzzz.....ermmmmmmmm even badan a lilbit of tired but i need to write something here to betolkan sebuah keadaan yg i sendri mulekan....seriusly dunnoe how to starting but thiz confessionneed to do for make it everything clear..,

last friday aku keluar negeri n kalo korunk bacer posting sebelum ni tau ah aku g mane...but seriusly ni r trip paling x best dlm idop aku...tmpt yg aku pergi ni da dekat ngan tmpt tinggal kwn yg aku daanggap mcm adik...tp sbb ikotkan ego aku buang jejauh rase rindu tuh..bodo kan...mende da dpn mater...,.tuhan je tahu betape aku meronta tuk jumpe beliau....

dear sahabat...
sori sbb abaikan msg ko.yes aku admit it malo aku dpt text tuh.mcm aku ckp ah bile ego da menguasai nafsu da x bleh wat per..sblm ke sane aku cube nk kasi tau ke jiran ko kalo aku akn kesane.tp aku abaikan niat tuh..maybe aku leh wat kejutan tuk ko bile aku kasi tau dia n rancang something ngan dia.tp bile aku redi tuk bgtau dia via fb(owhhh aku kwn ngan dia dlm fb)tertiber perasaan benci n marah meluap bile aku teringat peristiwe dituduh sebagak penipu.so drik aku terus memendam perasaan n jumpe ko yl keadaan sgt x elok moodnyer better jgn dilaksanekan.aku x nk ko jumpe aku dlm keadaan takot.mcm tuh jugak aku.bile aku dlm keadaan moody setanmudah nk menghasut..well trip kerja aku kesane agwk bagus.aku dpt lihat gunung kebanggaan ko.aku dpt tgk masyarakat ko n kehidupan dorang.negeri yg cantek dan bernyawa.tp opkoz x leh lawan tmpt aku...owhhh tp x syok sbb x dpt mkn ambuyat...dihotel ade sediakan tp selere lak x mengizinkan...anyway angin bawah bayu itu akan aku kenang .n insyaallah aku akan kesane lgik.bkn trip kerja tp trip liburan.

dear buddy aka kazen.
aku tau ko mengharap keajaiban akan berlaku..tp maap kerna ia sebenarnyer x pernah terjadik..aku x jumpe dia mcm yg ko pinte.tp via text aku akui kalo aku sedang menuju kr tmpt dia.maap sesungguhnyer drik lubuk aty..kerna da melukakan aty ko.ko tau kan antara kite x pernah menipu tp kali ni aku lakukan bersbb.sbb x nk kecewekan ko.that y smlm pas balik aku cube ngelak drik ko.sbb aku tahu ko akan tanyer aku.,aku malu sgt.sumpah aku x pnh rase semalu begini.seharian ko x ckp ngan aku.n aku tahu kalo ko sebenarnye da tahu akan penipuan ni.maap sgt sgt.nasik da jdik bubur.harap ko sudi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan