Blogger Layouts

Khamis, 2 Februari 2012

oh my gosh..my D&G.....

salammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm fanzzzzzzzzzzzzzz.....acctly entry ni sepatotnyer publish semalam...tp semalam ya tuhan bz giler..smpi nk mandi pun x sempat....aduyaiiiii pening kepala dgn keadaan skunk ni....back to my title....

semalam sgt hangin aku pepagik buter da de yg carik nahas ngan aku...da x pandai nk kasi terang ngan mangkok ayun sekor ni...buat kerja sgt cemerkap n clumsy giler..kalo bebudak mau aku sepak n tangan kan jer...da kasi makn tp x pandai nk hargai..susah bebenor......x pasal pasal abiz my pant from dolce & gabbana aku kotor...penat aku kumpul duit tuk suar tuh..dia ngan mudah jer kasi kotor...budussssssssssssss...

mmg kalo pkir remah je mender tuh..tp kalo hal remah tuh dia x reti nk amik kesah mcm ner nak buat mender yg lebeh mencabar...yes pant tuh agak mahal n aku kirim beli ngan my buddy maser di pigi pavvy singapore...so aku sgt sayang r...arge pun not bad r....kire sebulan gaji r arge....ni dia ngan suker aty leh kotorkan..alasan dia x sengaje...hellowwwwwwwwwww org buat kerje pakai otak bkn pala lutot mak ko...

bile kes ni da jdik so secare x langsong de hole day my mud terus berubah....dammmmmmmmmmmmmm...asik nak marah je aku dibuatnyer....abiz aku menyinge ngan semer org..my buddy lak awal awal da angkat bendere putih sbb x nak masok campor...budak yg kotorkan suar aku tuh lagik ah..diam seribu bahase jer...nak je aku sepak...da r kerje ngah byk mud lak mcm cibai....smpi mkn pun da x kesah...kenyang duk maki org jer.....

~~~~xoxoxoxo wit alot of love~~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan