Blogger Layouts

Khamis, 9 Februari 2012

sgt x koser nak melayan mood yg cam haram ni

salammmmmmmmmmmm fanzzzzzz.ah cam beberape ari da x update new entry kt blog usang i ni.bkn per fanzzzz lately aku bz sgt ah.kalo ikot byk mender nk story glory morry<~~~~pinjam ayat my buddy ni.sikit sikit tuh je ah ayat yg dia akan ckp biler nkbergossip boyz.

back to de tittle ermmmmm arini sumpah mood sgt celake dunnow y.but maybe ade kaitan dgn kejadian semalam.kejadian membodohkan diri dgn muvie paling sendu yg pernah aku layan sumpah mcm siallll.tp x kan terbawak.smpai pagik ni.yes sampi saat entry ni di taip mood masih celake.ah aku perlukan terapi tuk keadaan yg semakin meruncing ni.

ntah ahhh fanzzz byk mender yg bermaen dlm pikiran lately.tp tuh ah sebagai manusia kekadang aku sendik alpa dgn situasi yg melander.memember pun da ramai yg notice kalo aku lately sgt beremosi n kekadang sukar dibacer.mcm bebaru ni tegarnyer aku menengkeng pakcik cleaner sbbkotorkan seluar aku.owh kalo dipikir perbuatan tuh sgt biadap.tp aku sekadar mempertahankan hak aku.tp maybe org laen xeh trime care aku.kekadang aku sendrik pelik knp aku bertindak sedemikian sedangkan tuh bkn aku sebenarnye.

da byk contoh yg kawan even my buddy sendrik yg hint perbuatan aku tp bgik aku x de siape yg bleh tegor aku melaenkan mama aku sendrik.sbb dia org aku paling hormat.tp tuk bjat org hormat aku bukan kah aku sendrik perlu bersiakap nice ngan dorang semua.ahh knp dunia terlalu byk pro n kontra nyer.

owhh sebelom terlambat skunk aku da bleh update entry aku kt mane saje waima dlm tandas sbb baru tahu yg tab aku ji pun bleh digunekan.aduss sgt x urban kamu pet.sblm ni u gune BB n lappy tp since lappy da jarang on n BB lak mcm x puas jer sbb skreen kecik hahahahaha.so skunk kire aku da x lmbat ah kalo nk update blog aku.ok kiter ke new entry.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan