Blogger Layouts

Selasa, 28 Februari 2012

mengira detik....

salammmmmmmmmmmmmmmmmmm fannzzzzzz...mengira detik...begitu ah de titlle of de entry for thiz tyme...nk mengire ape..mesti korunk cam suspen je erk...hahahahah....kalo korunk da suspen apatah lgik aku...ni nk kire aku..cer kire si angah n suami dia..agik r excited....

 

kalo ikot perkiraan itz bout 5 week agik akan hadir insan baru dlm kuarge kecil kkami...si kecik yg bakal; ceriakan agik kuarge aku..wahhhh da x sabar sungguh...finally aku akan naek pangkat....nak suh si comel panggil aper pun x tau agik...maybe panggil pet jer kot..baru ah nmpk urban...tak pun daddy pet....hahahaha...even si kecik tuh nanti hanyer bakal anak saudare aku...tp mmg x sabar..jantine dia da tau..ni skunk aku asik duk panggil baby yg  masih dlm kangdungan tuh ngan nama ainun bariah...mama aku ckp mcm org tua..tp unik jer name tuh...hahaha tp yg pasti tuh bkn name sebenar dia...pasti si ayah n ibu si bayi comel da de namer yg menarik tuk baby yg bakal lahir tuh....baby lak da kompen perempuan..adusss pet da siap sedia wang tuk berbelanjer ni tuk si comel girlz..mesti naek pinar mater tgk baju yg tergantung di butik pakaian bayi....

mama aku da sedia panggilan si comel tuk dia nanti..katenyer nenek...tp awal awal agik aku dah halang...aku akan ajar sicomel tuh panggil mama aku dgn gelaran NANNY...kalo ikot bahase sepanyol atau mexico nanny tuh bermaksud nenek....hahahahah..baru nmpk urban n laen drik yg laen...x kesah ah pe jua gelaran..yg pasti diharap angah n si comel berade dlm keadaan baek n selamat....to si comel welcome to my family......

~~~~xoxoxoxo....wit a lot of love~~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan