Blogger Layouts

Khamis, 9 Februari 2012

bedanyer hidup kita.

salammmmmmmmmmmmm fanzzz ni entry ketiga aku tuk arini....aku masih de beberape minit tuk siapkan entry ni sebelum jadual kerje aku bermule....ahhhh seperti di kem askar bagai bile diingatkan perlu menepati waktu..

kali ni aku nk cube selami kehidupan warga disini..x de nmpk byk bezanyer...yer r masih didlm negara yg sme cume dipasahkan oleh sebuah laut yg amat luas.,ermmmmm menarik n nmpk maju even aku prnh dgr dulu kalo ia antara negeri termiskin.ngarot ah..tp drik.segi sosialbudaya mmg ade sedikit nmpk..

nak ckp lelebey pun x bleh takot de yg terase aty tp aku sgt berbangger jdik.sebahgian rakyat pahang..bkn x suke jdik org sabah tp pe bleh ckp semenanjung lebeh syiokkkk kot....ade situasi yg kt semenanjung da x de tp masih dpt lihat disini...tertiber tingat akan topik perbincangan aku dgn my buddy...ternyata byk pandangan dia betol.. n per yg tertulis ade benarnye..peapepun sabahan sgt ramah n mesra.,.tp aku je mcm sombonk kejutan budaya kot...l

Tiada ulasan:

Catat Ulasan