Blogger Layouts

Khamis, 9 Februari 2012

owhhhhh kenape mesti aku

salammmmmmmmmmmmmm fanzzzz..saat entry ni ditulis maybe aku da slmt sampai ke destinasi yg dituju. ..even sgt berat tuk trime hakikat n kenyataan tp perlu juga demi rase cinta pade kerjaya..seh ayat gerek siallllll...


acctly berat nk trime tawaran tuh...tp da name yg naek kt board so da x bleh nk turn back...sbb aku da sematkn dlm diri bahwe satu ari aku akan smpi sana tp ndak sangke lak bleh secepat ni.saat pertame kali tau aku akan turut serta ahhhhh aty berbunge riang yer r da lamer nk g sane.even bkn atas urusan kerje tp nk berhibur.selepas leke drik gembira aty berdetik kencang knp secepat ni aku x sedia n x nk bersedia.

aku da rancang ngan my prendd tuk pergi sane bersame same tp pertengahan tahun ni..rase bersalah timbul bersilih ganti.after diberi penerangan kpd kawan tersebut beliau paham kalo aku pergi demi tugas x lame pun 3 ari jer..dan tuk jjage aty beliau aku janji aku x akan bwk kamere digital dn aku x akan snap even sekeping picture pun using my hp camera..sbb da janji ngan beliau mase berhibur tuh akan tibe jua..alya n ejam dun wurry i pegang janji i..nanti bulan 6 kiter snap picture bebanyak k... love both of u...n to amira love u sbb sanggop kurierkan tuk i mafla yg sgt cantekkkkk.i akan pakai maser di negeri bawah bayu ni k..

owh aku berharap kalo disane nanti aku diberi kekuatan tuk hadapi sebarang kemungkinan...tak nak berharap tuk dpt jumpe seorg yg aku da anggap adik.. ..x nk mengganggu sebarang emosi...n aku teke andai entry ni publish n dibacer beliau dia tahu bahwe aku da ade dinegeri dia.,.dan barangkali sebelum dia bacer pun maybe da de seseorg di semenajung yg kasi tau ke dia.. .hurmmmmm prenddd nyaman udare negeri kamu n aku da dpt lihat sebahgian gunung kebanggaan kamu itu..

hotel yg cantek.,katil yg empuk n udare yg nyaman..ringan je mulot nak tanyer ke budak yg usung beg tdik mane pantai yg slalu jdik lokasi kamu mengenang nasib tp malangnyer luper name tmpt tuh...even bdn da dikatil minda masih disemenanjung...lambatnyer tibe ahad itu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan