Blogger Layouts

Selasa, 9 Ogos 2011

rindu lah pulok dgn kengkawan....

salammmmmmmmmmmmmmmmm...huurmmmmmmmmmmmmmmm apa khabar korunk...sehat alhamdulilah hendaknyer...sekejap jer rase erk dah masok 9 ramadhan....cepat sungguh rase putaran maser..jam,,,minit n saat berdetik dgn pantas.....

entry kali ni encik pet juz sekadar nak luahkan perasaan yg berbuku dihati..ala bkn perasaan yg marah,,dendam,,or yg berduker..juz sekadar luahan emosi...entah r..skunk ni encik pet rindu sgt dn kengkawan encik pet....k kat bawah ni encik pet senaraikan name n karektor dorang semer.....

1)sepun,zaidah,sara,kak liza,ramza,shah,megat n akmal.....

-dorang semer ni adalah kenalan n merangkap kawan baek ever encik pet maser kt kolej...dlm senarai name kat atas tuh sepun slalu je aku jumpe n kekadang ckp via hp or sms jer...sepun ni antara kawan paling rapat..coz kiteorg duk serumah n byk gak bergosip n ermmmmm tp laltely tgk dia mcm da berubah plak..x macam dulu..ahhh dia sebuk ngan kerhja plus skunk da jadik usahawan herba yg berjaya.....nak kater berkecil hati ngan dia x de pun..kekdang tgk gak album lelamer tuk lepas rindu..ermmm yg pasti mulot mamat ni sgt lazer.....sara,kak liza slalu jumpe via fb jer....tp kalo ramza,megat,sha n akmal ni since abiz kolej terus x jumpe..yg pasti sgt rindu giler babi dowh ngan kalian.....

2)yani n kamal...

-ni mmg antara kawan paling best dlm dunia aku..kalo x jumpe n kawan ngan dia kompen leh sasau idop..acctly da kwn ngan yani since tingkatan 1....ermmmm mmg satu kepala n sgt giler giler....adoiii segala pe yg buat mesti ngan dia..even bercuti pun ngan dia....kamal ni lak asben kpd yani...even juz kenal since dia kapel ngan yani tp connection ngan dia mmg kuat...sbb tuh x leh berenggang ni kmi bertige....wat lah pe bende mesti samer...tiap kali poser lak sekali dlm sebuln tuh mesti kiteorg bukak poser kt padang mpk..wooo ramai tol org bukak kat sini...sebelah dia lak masjid...pas buker terus pi masjid cuci tangan..hahah bkn pi semayang...kikikikiki.....

3)mama bosan n joyah....

-ni diaorg berdua kwn baek gak since sekolah menengah n 1 kelas agik..mama bosan ni nama manje dia..sbb rambot dia kembang n badan pun besor tp sgt pelawak...hahahaha...mama ni pandai bikin kueh slalu je jual kueh kat kelas..cikgu pun beli kueh dia.....putih n gebu budoknyer..yg pasti smpi skunk tak kawen sbb nak teman lelaki mcm bradd pitt kater dia...amboi ko ingat ko angelina jolie ker......joyah ni lak nama dia zawiah sebenarnyer..tp kiteorg ringkaskn panggil joyah jer...wahh ni pun usahawan maser sekolah dulu...dia jual nasik lemak buatan mak dia..perghhhh terbaek n ketagih kiteorg dibuatnyer....darik parking beskal kt sekolah agik da bleh bau nasik lemak dia....sampai makcik kantin bencik kiteorg sebab x nk makan nasik lemak dia....maser tuh singgit jer dpt ayam agik.....ayam lak masak merah...kekadang cikgu kt dpan pun kiteorg leh bantai nasik lemak yg disimpan dlm laci....hahahahaha..sudohnyer kene berdiri atas kerusi.....smpi la ni masih rindu ngan nasik lemak dia...da kawen n ade anak 2 skunk...expert ko joyah......

3)perol...

-ermmm dia ni sorang r..susuah r aku nk terangkan..kalo ikotkan dia ni mmg kawan baek aku gak..da lamer kenal..tp disebabkn satu kes yg baru jer ni aku da rase muak n menyesal kenal dia.....entah tak tau tindakan aku ni betol atau salah tp kalo korunk ade kt tmpt aku pun mesti korunk akan wat mende yg same....apa yg dia dah buat ke aku biarkan lah..aku x nk amik kesah da..tp demi allah aku sgt terluke ngan tindakan dia....tegarnyer seorg kawan yg aku anggap mulia sanggup lukerkan aty aku sendrik..ahhh x nk beremosi ahhh....lantak r n malas da ingat...sampai maser kalo terbuker hatii aku trime r dia semula....

4)saat....

-ni kawan maya aku terbaek ever...x pernah jumpe tp pernah tgk via skype..slalu berhubung ngan tepun n sms..but lately aku tgk dia mcm jauhkan diri lak darik aku...dun knoe y...aku ade wat salah ker....slalu jer berhubung via fb tp x mcm dulu kot...owhhh lagik angau ngan seseorg kot.....tp firasat aku ngatekan kalo dia sgt bz ngan jelajah sabah dia dibulan poser ni...tp for sure aku sgt rindu tol ngan dia..rindu as a kawan lor.....

5)semer member kt fb n tagged..

-aduss kalo aku sebut namer dorang ni mau beratus....tp tuh lah keadaan maser tak mengizinkan tuk sentiasa update kat fb n tagged ni.....bkn bererti aku sombonk n jauhkan diri drik korunk tp pahami lah kalo hati ni sgt meronta dgn kalian semer....biler agaknyer dpt jumpe n bertemu......

~~~~xoxoxoxo...wit a lot of love~~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan