Blogger Layouts

Isnin, 1 Ogos 2011

OMG!!!....im going to be UNCLE...

salammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm....yahuuuuuuuuuuuuuu....hhahahaahah....selalen gembire dgn ketibaan bulan ramadhan ni...aku sebenar dok sabor nk tunggu ketibaan insan baru dlm kuarge aku...hahahaha...dah lame x der tangisan anak kecik dlm rumah ni....

yg betolnyer aku bakal bergelar pak saudare kepada anak adik aku....hehehe suker dowh..pas ni baby tuh akan panggil aku uncle pet..no pak long or pakcik okies...kite gune europe punyer style...hahahaha..adik aku yg bongsu tuh kene panggil untie susu...hahahaha...

adoyaiii kalo dpt baby girl pun okey....tp kalo baby boyz pun orait..kompen kasot converse akan aku beli kan...hahaha..yg pasti kene tunggu agik 8 bulan....adoyaiii lamer tuh...dok sabor sungguh...

aku lak yg over..yer r ni kn merupakan anak saudare pertama aku...so aku excited ngalahkan adik n adik ipar aku lak...mama aku pun excited gak tuh...so sabar menanti akan ketibaan insan baru,....

~~~~xoxoxoxo..wit a lot of love~~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan